2

توقف اجرای طرح آتیه فرزندان

  • کد خبر : 14185
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۵

مخبر کمیسیون اجتماعی مجلس از توقف اجرای طرح آتیه فرزندان خبر داد و گفت: هرماه دولت بدور از منطق و کار کارشناسی طرحی ارائه می‌دهد که فقط برای دلخوش کردن مردم و بازی گرفتن افکار عمومی است و پس از مدتی به فراموشی می‌شود. سید جواد زمانی در مورد طرح آتیه فرزندان افزود: در ابتدا […]

مخبر کمیسیون اجتماعی مجلس از توقف اجرای طرح آتیه فرزندان خبر داد و گفت: هرماه دولت بدور از منطق و کار کارشناسی طرحی ارائه می‌دهد که فقط برای دلخوش کردن مردم و بازی گرفتن افکار عمومی است و پس از مدتی به فراموشی می‌شود.

سید جواد زمانی در مورد طرح آتیه فرزندان افزود: در ابتدا عنوان شد که یک میلیون تومان به حساب نوزادانی که تازه متولد شده‌اند واریز می‌شود و به‌تازگی نیز شنید شده که این مبلغ از حساب‌ها برداشته شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدا نیز این طرح نباید مطرح می‌شد، گفت: در شرایطی که سه میلیون جوان بیکار در کشور وجود دارد و همچنین مردم برای مسکن، اشتغال و ازدواج و همچنین تحصیل‌شان با مشکل روبرو هستند نباید اولویت دولت برای ۱۸ سال آینده فرزندان باشد.

مخبر کمیسیون اجتماعی تاکید کرد: دولت باید حل مشکلات مهم فعلی مردم را در اولویت برنامه‌ها و طرح‌های خود قرار دهد و سپس برای سال‌های بعد نوزادان برنامه‌ریزی کند.

به گفته زمانی، اجرای طرح‌های اینچنینی از عقل و منطق بدور است چون هیچ کار کارشناسی پشت آن نیست و طرحی احساسی است که برای مدت کوتاهی اجرا و سپس متوقف می‌شود.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به اجرای ناقص بسیاری از طرحهای دولت اشاره کرد و گفت: وعده ایجاد اشتغال، سرمایه‌گذاری، ارائه زمین به مردم، سه برابر شدن یارانه و… از جمله قول‌هایی است که هر ماه بدور از منطق داده می‌شود در حالیکه قابلیت اجرا و جنبه قانونی ندارند و فقط در مردم توقع ایجاد می‌شود و آنها را برای مدتی دلخوش می‌کند.

زمانی با اشاره به اینکه اجرای اینگونه طرح‌های نیمه کاره مانند طرح آتیه فرزندان ساده‌انگاری مردم و بازی گرفتن افکار عمومی است، گفت: اگر واقعاً دولت قصد اجرای طرحی را دارد بهتر است به عنوان پایلوت ابتدا آن را در یکی از استان‌ها اجرا کند و در صورت موفقیت در تمامی استان‌ها اجرایی شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر