3

مشارکت‎ پسر ولیعهد در حمله به‎ داعش+تصاویر

  • کد خبر : 142483
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹

رسانه‌های عربستانی با انتشار تصاویری از حضور خلبان‌های سعودی در حملات هوایی ائتلاف آمریکایی ضد داعش در خاک سوریه خبر دادند.

فارس: رسانه‌های عربستانی با انتشار تصاویری گزارش دادند که تعدادی از خلبان‌های سعودی در حمله هوایی ائتلاف آمریکایی ضد داعش در خاک سوریه حضور داشتند که پسر ولیعهد عربستان در میان آنها حضور دارد.

رسانه‌های عربستانی با انتشار تصاویری از حضور خلبان‌های سعودی در حملات هوایی ائتلاف آمریکایی ضد داعش در خاک سوریه خبر دادند.

«سلمان بن عبدالعزیز آل سعود» ولی‌عهد، نائب رئیس شورای وزیران و وزیر دفاع عربستان در همین راستا اعلام کرده بود که فرزندان عربستان وظیفه خود در قبال دین،‌ وطن و پادشاهشان را به نحو احسن انجام داده وبه کشور بازگشتند.

بر اساس گزارش رسانه‌های سعودی شاهزاده «خالد بن سلمان» پسر ولی‌عهد و وزیر دفاع عربستان نیز در این حملات در کنار تعداد دیگری خلبان سعودی، هدایت جنگنده‌های سعودی را بر عهده داشته است.

روز گذشته (سه شنبه) ایالات متحده اعلام کرد که اولین مرحله از حملات هوائی خود را در خاک سوریه به منظور هدف قرار دادن مواضع داعش آغاز کرده است.

اردن، عربستان، امارات، بحرین و قطر از جمله کشورهای شرکت کننده در این حملات بودند.

در حالی آمریکا و تعدادی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس ائتلافی برای مقابله با داعش تشکیل داده‌اند که این کشورها خود از عاملان اصلی شکل گیری و تقویت داعش به شمار می‌روند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=142483

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر