1

خبرنوبخت ‎از استخدامی‌های‎ دستگاه‌های‎ اجرایی

  • کد خبر : 142617
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷

معاون برنامه‌ریز و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور گفت: جذب و بکارگیری نیروهایی که مراحل قانونی استخدام را طی کرده باشند اسفندماه به طور کامل انجام واین نیروها از فروردین ماه سال ۹۴ حقوق خود را دریافت خواهند کرد.

تسنیم/ محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت روز پنجشنبه در جریان سفر استانی خود به اردبیل با بیان اینکه جذب و بکارگیری نیروهایی که مراحل قانونی استخدام را طی کرده باشند اسفندماه به طور کامل انجام و این نیروها از فروردین ماه سال ۹۴ حقوق خود را دریافت خواهند کرد، گفت: در برخی از استان ها از جمله در اردبیل منابع مالی این نیروها پیش بینی نشده بود و دولت در لایحه بودجه سال ۹۴ این مشکل را برطرف کرده است.

محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت روز پنجشنبه در جریان سفر استانی خود به اردبیل با بیان اینکه جذب و بکارگیری نیروهایی که مراحل قانونی استخدام را طی کرده باشند اسفندماه به طور کامل انجام و این نیروها از فروردین ماه سال ۹۴ حقوق خود را دریافت خواهند کرد، گفت: در برخی از استان ها از جمله در اردبیل منابع مالی این نیروها پیش بینی نشده بود و دولت در لایحه بودجه سال ۹۴ این مشکل را برطرف کرده است.

وی افزود: بر اساس بخشنامه‌ای که به استانداری‌ها ارسال شده جذب نیروهایی که مراحل قانونی استخدام را طی کرده‌اند بلامانع است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=142617

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر