1

درخشان: بضاعت پرسپولیس همین است

  • کد خبر : 143627
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۸

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی با سپاهان عملکرد بازیکنانش را قابل تقدیر توصیف کرد.

حمید درخشان بعد از شکست یک بر صفر مقابل سپاهان گفت: بازی خوبی بود و شرایط خوبی در زمین حاکم بود. من به سپاهانی‌ها به خاطر این برد تبریک می‌گویم و از بازیکنان خودم هم تشکر می‌کنم که زحمت فراوانی کشیدند.  با توجه به تعویض‌هایی که انجام دادیم همه دیدند بازیکنان تعویضی بازیکنان تخصصی در پست‌های خودشان نبودند و با این شرایط فقط دنبال مساوی بودیم.

وی در مورد نداشتن بازیکن در خط میانی خاطرنشان کرد: با این موضوع موافقم اما فراموش نکنید ما ۵ بازیکن مصدوم و محروم داریم. ماهینی و صادقیان محروم هستند و رضا نوروزی را هم از دست داده‌ایم. امروز روی نیمکت ۲ هافبک وسط داشتیم که آنها را برای کمک به تیم وارد زمین کردیم. محرومان و مصدومان تیم به ما لطمه زدند. فراموش نکنید امسال تیم‌ها ۲۰ نفره نیستند بلکه ۱۸ نفره هستند و وقتی ما ۵ بازیکن اصلی خود را نداریم یعنی با ۱۳ بازیکن به زمین آمده‌ایم.

سرمربی تیم پرسپولیس افزود: به غیر از این ۱۳ بازیکن سایر نفرات ما رده امید و جوانان هستند. اکنون نیمکت سپاهان را هم نگاه کنید. معتقدم مقابل سپاهان با نداشتن ۴ بازیکن اصلی و فرصت‌هایی که از دست دادیم تا همین‌جا هم که پیش آمدیم و این عملکرد را داشتیم قابل تقدیر است.

درخشان در خصوص اینکه چرا پرسپولیس دفاعی بازی می‌کرد و بازیکنان این تیم خودشان را روی زمین می‌انداختند، گفت: اصلا دوست ندارم بازیکنانم روی زمین بیفتند، اگر هم چنین اتفاقی رخ داده حتما مصدومیت شدیدی بوده، اگر توجه کنید قبل از اینکه سپاهان به ما گل بزند بازیکن این تیم روی زمین افتاد و مصدوم بود که مدافع من به شکل جوانمردانه توپ را به سپاهانی‌ها پاس داد و ما در برگشت گل خوردیم. به هر حال دنبال وقت تلف کردن نبودیم.

وی ادامه داد: در این بازی و با توجه به مهره‌هایی که سپاهان داشت فشار روی دروازه ما طبیعی بود و به نوعی مساوی برای ما حکم برد را داشت. با توجه به نفراتی که در اختیار داشتیم انتظاری بیش از این نمی‌رفت که مقابل تیمی مثل سپاهان بازی کنیم. به خاطر همین می‌گویم مساوی برای ما هم خوب بود که به آن دست پیدا نکردیم. بضاعت تیم ما همین بود.

سرمربی تیم پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد در نیم‌فصل بازیکنی به پرسپولیس اضافه شود، گفت: ۱۰۰ درصد این اتفاق رخ می‌دهد چون ما بازیکنان محروم و مصدومی داریم که به ادامه لیگ نمی‌رسند به خاطر همین در نیم‌فصل دوم خودمان را تقویت می‌کنیم.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=143627

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر