1

در غیاب رهبر کره شمالی، خواهرش کشور را اداره می کند

  • کد خبر : 144310
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲

یک سازمان تحقیقاتی درباره کره شمالی می گوید که کیم یو جونگ در رسانه های این کشور عنوان معاونت رهبری حزب کارگران را دارد که مقام بسیار مهمی است.

هر روز رمز و رازها در مورد رهبر کره شمالی، کیم جونگ اون بیشتر می شود.

جام/اکنون بیش از یکماه است که او در مراسم عمومی ظاهر نشده است. شایعه ها در مورد بیماری او برسر زبانهاست. اکنون بسیاری از فراریان از این کشور می گویند که خواهر جوانترش، کیم یو جونگ، اداره کشور را در غیاب او بدست گرفته است.

به نوشته وب سایت العربیه، گروه “همبستگی روشنفکران کره شمالی” که از فراریان این کشور تشکیل شده است، می گوید که کیم یو جونگ دستکم اداره موقت کشور را بدست دارد. به گزارش شبکه خبری سی.ان.ان، این گروه نام منابع خود را فاش نکرده، و منابع دیگر هم این خبر را تایید نکرده اند، اما چیزی که آشکار است ستاره بخت کیم یو جونگ در حال طلوع است.

یک سازمان تحقیقاتی درباره کره شمالی می گوید که کیم یو جونگ در رسانه های این کشور عنوان معاونت رهبری حزب کارگران را دارد که مقام بسیار مهمی است. او از ابتدای سال جاری عهده دار این مقام شده است.

کیم یو جونگ، در سال ۱۹۸۷ یا ۱۹۸۸ به دنیا آمده است. او با برادراش کیم جونگ اون به یک مدرسه خصوصی در سوئیس رفته اند و در دوران تحصیل در سفارت این کشور در سوئیس زندگی می کردند و نام مستعار داشتند.

کیم یو جونگ جوانترین فرزند در میان هفت فرزندان پدرش کیم یونگ ایل است. اغلب آنها ناتنی و از چهار زن کیم یونگ ایل هستند. ولی او و برادرش از یک مادرند. او رابطه نزدیکی با برادرش دارد، و در نقش رئیس دفتر او انجام وظیفه می کند. گفته می شود که کیم یو جونگ نقش اصلی را در اعزام یک گروه سه نفره از مقامات کره شمالی به کره جنوبی در روزهای اخیر به عهده داشته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=144310

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]