این رویکرد نتیجه تلاش موفقیت آمیز گروه صنعتی ایران خودرو در بهره گیری از فن آوری های طراحی و ساخت ارزیابی می شود.
بر اساس این گزارش، ایران خودرو در این راستا با شرکت های مهم خودرو سازی نظیر پژو، رنو، سوزوکی و شرکت های آسیایی بر مبنای استراتژی برد- برد و سرمایه گذاری مشترک همکاری خواهد کرد.
بر این اساس گروه صنعتی ایران خودرو در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی تبریز، چهار محصول جدید و به روز از شرکت های اروپایی و آسیایی رونمایی خواهد کرد.
این گزارش می افزاید عرضه این محصولات که سدان و کراس اورو هستند با هدف توسعه سهم بازار و پاسخگویی به نیاز مشتریان و تنوع بخشی صورت می گیرد.
گروه صنعتی ایران خودرو در عین حال به عنوان تلاشی در جهت خودرو ساز شدن از تکنولوژی و محصولات شرکت های خودرو ساز در قالب پروژه های مشترک تولید برندهای جهانی توسعه خواهد داد.
بر اساس این گزارش این گروه صنعتی در نمایشگاه خودرو تبریز محصولات جدیدی از جمله رنو کلیو، کپچر، خودروH30 و S30 شرکت دانگ فنگ که هر دو از موتور پژو بهره مند هستند وبنز E250 را در نمایشگاه مذکور به بازار معرفی می کند
همچنین در این نمایشگاه محصولاتی مانند دنا، وانت PU1، پارسTU5 دو ایربگ و سورن S 90 به نمایش گذاشته می شود.
علاوه بر عرضه محصولات جدید در نمایشگاه تبریز، گروه صنعتی ایران خودرو به همراه شرکت های ساپکو، ایساکو،آپکو، ایران خودرو دیزل، امداد خودرو ایران آخرین دستاوردهای صنعتی خود را به نمایش می گذارد.
این گروه صنعتی در فضای بالغ بر دو هزار متر در سالن امیر کبیر با هدف مشتری گرایی و رقابت پذیری حضوری فعال دارد.