5

تقدیر مدیرعامل سایپا از تامین اجتماعی

  • کد خبر : 145525
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از حمایت های مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تقدیر کرد.

به گزارش افق و نقل از سایپا نیوز، در بازدید مهندس نعمت زاده وزیر صنعت و معدن و تجارت و حجت الاسلام ابوترابی فرد  نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی از گروه خودروسازی سایپا یکی از مباحث مطرح شده، طرح بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور بود که مهندس مدنی مدیر عامل سایپا فعالیت های انجام شده در این زمینه را تشریح و از زحمات و مساعدت های دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این راستا  و همچنین حمایت های ایشان در اوج مشکلات صنعت و همراهی انجام شده تشکر کرد.

حمایت سازمانی مانند تامین اجتماعی که مستقیما با بنگاه های اقتصادی در ارتباط است و بخش عمده ای از فضای کسب و کار با قوانین آن درگیر است می تواند کمک شایانی به بنگاههای اجتماعی نماید.

فعالیت ها و زحمات دکتر نوربخش از آن جهت قابل اهمیت است که همکاری با بنگاههای اقتصادی برای ادامه فعالیت و برگشت به روند مناسب تولید مدنظر ایشان است و این نگاه سبب توسعه صنعت ودستیابی به اهداف سازمان تامین اجتماعی می گردد.

 همچنین مدیریت شایسته ایشان بر این سازمان عظیم و اجرای طرح هایی همچون طرح بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور موجب ایجاد موجی از رضایت میان کارکنان بخش های مختلف صنعت گردیده .

همواره قوانین وضع شده و مورد حمایت سازمان تامین اجتماعی که به نوعی برای کارکنان واحد های مختلف صنعتی رضایت بخش بوده موجب ایجاد حس همکاری بیشتر و صادقانه تر پرسنل تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی با کارفرماها گردیده است که وجود  امنیت شغلی موجود تا حدودی از مشکلات کارکنان  با کارفرماها کاسته است. . امیدواریم در آینده نیز حمایت های بی دریغ دکتر نوربخش از طرح های مختلف باعث کمک به صنعت و تامین اجتماعی در راستای دستیابی به آرمانهای سازمانی گردد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=145525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر