1

قلعه نویی: بردیم اما از بازیکنانم گلایه مند هستم

  • کد خبر : 145893
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت : درست است که امروز برابر تیم پارسه پیروز شدیم و من باید خوشحال باشم اما از بازیکنانم گلایه دارم.

به گزارش ایرنا، امیرقلعه نویی روز دوشنبه بااشاره به اینکه تیمش دردو موقعیت ۳۰درصدی دو گل از حریف نه چندان مطرح خود دریافت کرده است درجمع خبرنگاران افزود:دربازی مقابل پارسه به ما خیلی فشار آمد و به این تیم که فوتبال تمیزی مقابل ما انجام داد تبریک می گویم.

وی افزود:درست است که ماامروز این بازی را بردیم اماازبازیکنان تیم گلایه دارم تیم ما راحت گل می خورد واین درادامه لیگ و جام حذفی به ما لطمه خواهد زد.

سرمربی تیم استقلال تهران اضافه کرد: این نوع خط دفاعی به ما لطمه می زند درست است که امروز بردیم اما در برد هم نقاط ضعفی وجود دارد ما اصلا دراین روزها به این بازی فکر نمی کردیم چرا که استقلال تیم بزرگی است ونباید دراین گونه بازی ها غافلگیر شود.

به گفته وی بازیکنان استقلال باید بداننددرتیم بزرگی بازی می کنند و باید بزرگ فکر کنند مابازیکنان ملی پوش زیادی داریم و سایر بازیکنان ما نیز باتجربه هستند و از آنان انتظار بیشتری می رود.

قلعه نویی تاکیدکرد: درتیم استقلال اکثر بازیکنان فراز و نشیب دارند و فقط دو سه نفر هستند روند خوبی دارند و این اصلا خوب نیست.

وی درباره ادامه روند این تیم اظهارداشت:تیم ما مشکل دارد و آسیب پذیر است امیدوارم بااضافه شدن بازیکنان خط دفاعی که مصدوم هستنداین مشکل برطرف شود.

سرمربی تیم استقلال تهران اظهارات غلامرضا بهروان درخصوص بازی های این تیم درجام حذفی و لیگ برتر گفت: ما شش بازیکن ملی پوش داریم و زمان کافی برای ریکاوری و تمرین کردن آن ها با سایر بازیکنان تیم دراختیار نداریم از این رو درخواست تغییر زمان بازی را داریم.

وی ادامه داد: ما حداکثر پنج روزفرصت برای ریکاوری لازم داریم و امیدواریم این فرصت به ما داده شود بااین همه هرتصمیمی که سازمان لیگ دراین رابطه بگیرد را می پذیریم.

قلعه نویی درباره پخش تلویزیونی دیدارهای فوتبال داخلی ازرسانه ملی نیز گفت : امیدواریم مشکل بین فدارسیون و رسانه ملی بر طرف ومسابقات فوتبال از این رسانه پخش شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=145893

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر