1

نشان شوالیه بر سینه کامبیز درم‌بخش + تصاویر

  • کد خبر : 145934
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۸:۱۸

سفیر فرانسه چهارم آبان‌ماه در مراسمی که در سفارت این کشور برگزار شد، نشان شوالیه (بالاترین نشان فرهنگی – هنری کشور فرانسه) را بر سینه‌ی درم‌بخش – کاریکاتوریست پیشکسوت – زد و به این ترتیب، او به جمع افرادی مانند پروفسور حسابی، محمدرضا شجریان، عباس کیارستمی، محمدعلی سپانلو، لیلا حاتمی و … پیوست که این نشان را گرفته‌اند.


نخستین نشان شوالیه در حوزه‌ی هنرهای تجسمی ایران به «کامبیز درم‌بخش» اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سفیر فرانسه چهارم آبان‌ماه در مراسمی که در سفارت این کشور برگزار شد، نشان شوالیه (بالاترین نشان فرهنگی – هنری کشور فرانسه) را بر سینه‌ی درم‌بخش – کاریکاتوریست پیشکسوت – زد و به این ترتیب، او به جمع افرادی مانند پروفسور حسابی، محمدرضا شجریان، عباس کیارستمی، محمدعلی سپانلو، لیلا حاتمی و … پیوست که این نشان را گرفته‌اند.

کامبیز درم‌بخشی از برجسته‌ترین کاریکاتوریست‌های ایرانی است. او علاوه بر فعالیت‌های گسترده‌ای که در زمینه‌های مختلف داشته، عناوین و جوایز متعددی را نیز کسب کرده است از جمله: کسب جایزه اول در بزرگ‌ترین و معتبرترین مسابقات بین‌المللی کاریکاتور در کشورهای ژاپن، آلمان، ایتالیا، سوئیس، بلژیک، ترکیه، برزیل، یوگسلاوی و چند جایزه‌ی بین‌المللی دیگر.

نشان شوالیه بر سینه کامبیز درم‌بخش + عکس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=145934

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]