4

مختاباد:واریز چند میلیارد تومان به حساب یکی ازاعضای شورا

  • کد خبر : 145969
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گفت: واریز چند میلیارد پول به حساب یکی از اعضای شورا که بهره بانکی ماهانه آن ۱۰۰ میلیون تومان می‌شود غیر قانونی است نماینده حق داشتن پول و چک کشیدن را ندارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در ابتدای جلسه علنی امروز شورای شهر اعضای شورا به ارائه تذکرات خود در خصوص عملکرد فعالیت شهرداری به شهردار تهران و معاونان ایشان به عنوان میهمانان امروز شورا پرداختند.

عبدالحسین مختاباد عضو کمیسیون شورای اسلامی شورای شهر با بیان اینکه مطابق بررسی ‌های به عمل آمده یکی از اعضای شورا مبر اساس یک تصمیم غلط چند میلیون پول را به حساب خود واریز کرده افزود:این یکی از اتفاقات نادر در عرصه نمایندگی در شورا است چرا که یک عضو نمی‌تواند حق امضا داشته باشد و میلیاردها پول را خرج کند.

وی با تاکید بر اینکه به این مسئله باید رسیدگی شود اظهار داشت: بهره بانکی این پول مطابق بررسی های صورت گرفته در حدود ۱۰۰ میلیون تومان است و این درحالی است که نماینده حق داشتن پول و چک کشیدن را ندارد و من به عنوان یکی از نمایندگان مردم در شورای شهر درخواست رسیدگی به این مسئله و ارائه پرینت حساب وی را دارم.

چمران رئیس شورای شهر در پاسخ به اظهارات مختاباد با بیان اینکه ستاد شورا یاریها و مردم یاری‌ها می‌توانند اعتباری داشته باشندتا آن را در این زمینه صرف کنند تصریح کرد: اما باید در نظر داشت اگر اعتباری هم صرف شده باشد به صورت غیر قانونی نبوده چ
چرا که حتی رئیس شورا و معاون اجرایی هم نمی‌تواند بودجه‌ای را بدون حسابرسی و امضا مشترک صرف کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=145969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]