1

خطیب: گزینه وزارت نیستم

  • کد خبر : 145987
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون هندبال گفت: مطمئن باشید اگر من رئیس شوم همیشه تیم ما قهرمان آسیا و جهان خواهد شد.

حجت‌الله خطیب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد ثبت‌نامش در انتخابات فدراسیون هندبال اظهار داشت: دوستان تاکید کردند و من هم ثبت نام کردم. منظورم وزارت ورزش نیست، بلکه منظورم دوستان شخصی‌ام هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با چالش‌ها و بحران‌های فدراسیون هندبال آشنا هستید یا خیر، تصریح کرد: بله؛ اختلاف بازیکنان با مربی و فدراسیون از جمله آنها است. معمولاً همیشه کارهای سخت را در شرایط سخت به من دادند و من هم سعی کردم موفق باشم.

کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون هندبال گفت: چندین سال است که در ورزش هستم و زیروبمش را می‌دانم. اگر رئیس شوم با دوستان کنار می‌آیم و موفقیت‌های زیادی کسب خواهیم کرد. مطمئن باشید اگر من بیایم همیشه تیم ما قهرمان آسیا و جهان خواهد شد؛ البته کارمان در جهان کمی سخت است، اما باید به سمتش برویم.

خطیب در پاسخ به این سوال که چقدر شانس دارید که رئیس شوید، تصریح کرد: اگر اراده خود من باشد و بمانم رای خواهم آورد، اما باید شرایط را بررسی کنم. گزینه وزارت نیستم و هیچ مقام مسئولی با من صحبت نکرد. من مهدوی را در هندبال صاحب حق می‌دانم و اگر رئیس شود یعنی به حقش رسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد بخاطر مهدوی کنار بکشد یا خیر، اظهار داشت: این موضوع را بررسی خواهم کرد، اما دوست دارم با آقای مهدوی دست و پنجه‌ای نرم کنم!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=145987

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]