2

بسیاری از تماشاگران ایرانی روادید سفر به لندن را دریافت نکردند

  • کد خبر : 38408
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۱

با توجه به روابط ایران و انگلیس برای بسیاری از تماشاگران ایرانی روادید صادر نشد تا مسابقات کشتی که در همه دنیا با حضور انبوه تماشاگران انجام می‌شود بدون حضور تماشاگران پرشورایرانی برگزار شود

سرپرست فدراسیون کشتی گفت: به خاطر روابط ایران و انگلیس بسیاری از تماشاگران ایرانی روادید سفر به لندن را دریافت نکردند تا در سالن کشتی حضور پرشور داشته باشند.

خبرگزاری فارس: خطیب: انگلیس برای ایرانی‌ها روادید صادر نکرد/انتظار رای آوردن خادم را نداشتم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از لندن، حجت‌الله خطیب در حاشیه رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک۲۰۱۲ لندن گفت: در ابتدا باید بگویم با توجه به روابط ایران و انگلیس برای بسیاری از تماشاگران ایرانی روادید صادر نشد تا مسابقات کشتی که در همه دنیا با حضور انبوه تماشاگران انجام می‌شود بدون حضور تماشاگران پرشورایرانی برگزار شود ولی بازهم از دوست‌داران کشتی می‌خواهم در دیدارهای آتی با پرکردن سالن کشتی‌گیران را تشویق کنند چون در روحیه ورزشکاران تاثیر زیادی دارد.

خطیب با اشاره به شرایط فرنگی‌کاران حاضر در المپک گفت: امیدوارم کشتی فرنگی صاحب مدال های متعدد شود و بتوانیم به طلای رقابت‌ها نیز دست یابیم. بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و توکل ما به خداست.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا بهتر نبود برای حضور خادم در هیئت رئیسه فیلا برنامه‌ریزی بهتر انجام شود گفت: حضور در هیئت رئیسه فیلا مانند حضور در سایر مجامع بین‌المللی یک جریان مستمر است. اعضاء فیلا ترکیبی دارند که در ۳ مقطع وارد آن می‌شوند و در این برهه از زمان نیز ۶ نفر به هیئت رئیسه راه یافتند.

خطیب ادامه داد: فدراسیون جمعی از بزرگان را دعوت کرد و همگی روی امیر خادم نظر مثبت داشتند اما خادم خیلی کار دارد زیرا اعضای فیلا سن بالای۶۰ سال دارند و در یک پروسه طولانی وارد این هیئت رئیسه شدند.  همانطور که شاهد بودیم در این رای گیری نماینده کوبا از هیئت رئیسه خارج و نماینده قطر وارد شد.

سرپرست فدراسیون کشتی افزود: ایران هم باید همینگونه رفتار کند و روی یک فرد کار کند. ما پنج، شش ماه روی این موضوع کار کردیم ولی جواب نداد. این پست، دولتی نیست که تقسیم شود و نیاز به زمان دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتظار داشتید که خادم رای بیاورد؟ گفت: خیر، هرگز چنین انتظاری نداشتم زیرا یک شبه نمی توان ره صد ساله را رفت. باید زمان زیادی صرف این موضوع کنیم اما نباید حرف هایی زد که قالب اداری نداشته باشد. خواهش می کنم آدم های پیشکسوت کشتی باور کنند که ما روی این موضوع کار کرده ایم اما واقعا نتیجه نداد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38408

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر