1

بارش شدید برف در ۱۲ استان کشور+جدول

  • کد خبر : 146655
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۹:۵۰

آسمان تهران امروز، نیمه ابری همراه با بارش باران گاهی رعد و برق و فردا، نیمه ابری درپاره ای نقاط وزش باد شدید پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به ۸ درجه بالای صفر و در کمترین حالت به ۴ درجه بالای صفر خواهد رسید .

باشگاه خبرنگاران: به علت بارش شدید برف امروز، در کلیه راههای ارتباطی کوهستانی در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، قزوین، البرز و تهران اختلال در ترد و لغزنده شدن جاده های ارتباطی در بعضی مناطق پیش بینی می شود از این رو توصیه می شود تمهیدات و تجهیزات لازم برای تردد در جاده ها بکار گرفته شود.

به گزارش سازمان هواشناسی کشور، امروز “چهارشنبه ۱۴ آبان ماه ۹۳” در استان های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل شمالی، شمال شرق، شرق و دامنه های جنوبی البرز، دامنه های مرکزی و شمالی زاگرس و مرکز کشور افزایش ابر، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می شود که بارش در مناطق سردسیر و مرتفع و کوهستانی به شکل برف خواهد بود .

براساس این گزارش، امروز بعدازظهر از میزان بارش در نوار غربی کشور کاسته شده ولی همچنان در سواحل شمالی، مرکز، شمال شرق و شرق کشور رخ خواهد داد همچنین فردا بارش ها به شمال شرق و شرق کشور محدود می شود وطی امروز و فردا در مناطقی از شرق و جنوب شرقو شمال شرق و شرق کشور وزش باد خیلی شدید پیش بینی می شود و نیز امروز دریای خزر و طی امروز و فردا خلیج فارس مواج است.

لازم به ذکر است، به علت بارش شدید برف امروز، در کلیه راههای ارتباطی کوهستانی در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، قزوین، البرز و تهران اختلال در ترد و لغزنده شدن جاده های ارتباطی در بعضی مناطق پیش بینی می شود از این رو توصیه می شود تمهیدات و تجهیزات لازم برای تردد در جاده ها بکار گرفته شود.

شایان ذکر است، آسمان تهران امروز، نیمه ابری همراه با بارش باران گاهی رعد و برق و فردا، نیمه ابری درپاره ای نقاط وزش باد شدید پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به ۸ درجه بالای صفر و در کمترین حالت به ۴ درجه بالای صفر خواهد رسید .

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

آذربایجان شرقی

۳

۵-

فارس

۱۸

۳

آذربایجان غربی

۵

۶-

قزوین

۳

۳-

اردبیل

۱

۱۲-

قم

۱۰

۴

اصفهان

۱۷

۵

کردستان

۱۲

۰

البرز

۶

۳-

کرمان

۲۱

۹

ایلام

۱۲

۶

کرمانشاه

۱۲

۰

بوشهر

۲۶

۱۶

کهکیلویه و بویراحمد

۱۷

۶

تهران

۸

۴

گلستان

۱۱

۴

چهارمحال و بختیاری

۱۴

۵-

گیلان

۵

۳

خراسان جنوبی

۱۶

۳

لرستان

۱۵

۴

خراسان رضوی

۳

۱-

مازندران

۱۲

۶

خراسان شمالی

۴

۳-

مرکزی

۱۰

۱-

خوزستان

۲۳

۱۴

هرمزگان

۳۱

۲۱

زنجان

۳

۴-

همدان

۱۰

۲

سمنان

۱۰

۴

یزد

۲۴

۹

سیستان و بلوچستان

۲۶

۱۴

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=146655

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر