2

منتقمی: بر اساس گزارش سرپرست درباره تخلف بازیکنان تصمیم‌گیری می‌کنیم

  • کد خبر : 146748
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید گزارش تخلفات بازیکنان پرسپولیس باید از سوی سرپرست تیم برسد تا باشگاه درباره‌شان تصمیم بگیرد. او همچنین می‌گوید می‌خواهد حسین ماهینی را به عنوان یار قرضی به جمع سرخپوشان اضافه کند.

بهروز منتقمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره اتفاقات بازی پرسپولیس برابر گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: اتفاق خاصی داخل زمین رخ نداد و بازیکنان تمام تلاششان را کردند تا پیروز از زمین خارج شوند. اگر پنالتی ما به گل تبدیل می‌شد الان پیروز میدان بودیم اما اتفاقاتی بیرون از زمین رخ داد که باید آنها را بررسی کنیم.

وی افزود: اتفاقات در بیرون از زمین را باید سرپرست تیم به باشگاه گزارش کند تا درباره آنها تصمیم‌گیری کنیم. نمی‌توانم در کنار زمین باشم و حاشیه‌های نیمکت را کنترل کنم. سرپرست تیم و نماینده باشگاه روی نیمکت است و تمام اتفاقات را زیر نظر دارد. ما منتظر هستیم گزارش سرپرست تیم به باشگاه برسد و سپس اگر موضوعی بود آن را به کمیته‌ انضباطی ارجاع خواهیم داد.

وی تاکید کرد: حتی اگر پیروز میدان هم می‌شدیم باز هم باید حاشیه‌های به وجود آمده را بررسی می‌کردیم. همان طور که پرونده‌ پیام صادقیان را به کمیته‌ انضباطی فرستادیم، منتظر هستیم تا درباره میثم حسینی و رضا حقیقی گزارش سرپرست تیم به باشگاه برسد تا در صورت لزوم به کمیته‌ انضباطی ارجاع دهیم. شما مطمئن باشید درباره صادقیان کمیته‌ انضباطی باشگاه رای قاطعی صادر خواهد کرد.

وی درباره تقویت تیم در نیم‌فصل نیز گفت: ۱۰۰ درصد در نیم فصل تیم را تقویت خواهیم کرد. طبق قانون می‌توانیم ۱+۶ بازیکن جذب کنیم و مسلما در تلاش هستیم که نیازهای تیم را برطرف کنیم.

منتقمی با اشاره به حسین ماهینی نیز هم گفت: طبق مذاکراتی که با سازمان لیگ انجام داده‌ایم می‌خواهیم ماهینی را به عنوان یار قرضی در اختیار داشته باشیم. مسئولان سازمان لیگ هم در این باره قول مساعد داده‌اند و قرار است اگر شرایط مهیا شد از این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنیم. ما در سه جبهه لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و لیگ می‌جنگیم. درست که در حال حاضر شرایط خوبی در جدول رده‌بندی نداریم اما در نیم‌فصل دوم خودمان را به بالای جدول می‌رسانیم تا حداقل سهمیه آسیا را کسب کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: نگاه ویژه‌ای به جام حذفی داریم و می‌خواهیم در این جام قهرمان شویم. بعد از جام حذفی اولویتمان لیگ قهرمانان آسیا است. طبق برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم می‌خواهیم حضور آبرومندانه‌ای در آسیا داشته باشیم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

منتقمی درباره مصاحبه‌هایی که حسین ماهینی علیه کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس انجام داده است نیز گفت: این که بخواهیم ماهینی را جذب کنیم قطعا با نظر آقای درخشان انجام خواهد شد. اگر ایشان او را بخواهد برای جذبش اقدام می‌کنیم زیرا مذاکراتمان با سازمان لیگ مثبت بوده و فکر می‌کنم که بتوانیم از ماهینی به عنوان یار قرضی استفاده کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=146748

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر