2

این مربی پس از مسلمان شدن با یکی از پرستاران عربستان سعودی ازدواج کرد + تصویر

  • کد خبر : 14817
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۰ - ۸:۵۵

روزنامه “الاقتصادیه” چاپ عربستان سعودی روز دوشنبه نوشت: “اریک گریتس” سرمربی بلژیکی تیم فوتبال مراکش که پیش از این هدایت تیم الهلال عربستان سعودی را برعهده داشت ، در سفری به ریاض پایتخت عربستان سعودی به دین اسلام گروید. به نوشته روزنامه یاد شده ، این مربی که پیش از این مسیحی بود ، هفته […]

روزنامه “الاقتصادیه” چاپ عربستان سعودی روز دوشنبه نوشت: “اریک گریتس” سرمربی بلژیکی تیم فوتبال مراکش که پیش از این هدایت تیم الهلال عربستان سعودی را برعهده داشت ، در سفری به ریاض پایتخت عربستان سعودی به دین اسلام گروید.

به نوشته روزنامه یاد شده ، این مربی که پیش از این مسیحی بود ، هفته گذشته برای انجام کارهای تجاری به عربستان سفر کرده بود و پس از مسلمان شدن با یکی از پرستاران عربستان سعودی ازدواج کرد.

براساس این گزارش ، در جشن ازدواج این مربی تازه مسلمان شده ، تعدادی از دوستان نزدیک این مربی حضور داشتند.

روزنامه “الاقتصادیه” در ادامه مطلب اضافه کرد: این موضوع ، خبر بازگشت “گریتس” به تیم الهلال عربستان سعودی که این روزها با هدایت “توماس دول” آلمانی نتایج نگران کننده ای در لیگ عربستان سعودی کسب کرده است را تقویت کرد.

خاطرنشان می شود ، تیم فوتبال مراکش با هدایت “گریتس” خود را برای دیدار با “تانزانیا” در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۲ که ماه آینده برگزار می شود ، آماده می کند.
منبع: ایرنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14817

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]