1

محکومیت «م.ر» هنوز تایید نشده است

  • کد خبر : 148876
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸

سخنگوی دستگاه قضا گفت: اصل محکومیت «م.ر» صحت دارد اما چون هنوز این پرونده در دیوان عالی کشور در محله تجدیدنظر قرار دارد و حکم قطعی برای آن صادر نشده است، از بیان جزئیات معذورم.

 سخنگوی دستگاه قضا در ادامه هفتاد و سومین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی در خصوص صحت و سقم محکومیت «م.ر» به ۱۵ سال حبس و پرداخت ۲ میلیارد تومان جزای نقدی گفت: اصل محکومیت «م.ر» صحت دارد اما چون هنوز این پرونده در دیوان عالی کشور در محله تجدیدنظر قرار دارد و حکم قطعی برای آن صادر نشده است، از بیان جزئیات معذورم.

**ماجرای تخریب هتل ۱۰ طبقه جاجرود به کجا رسید؟

حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرونده هتلی که به صورت غیرقانونی در بستر رودخانه جاجرود ساخته شده بود اظهار داشت: ساختمان‌ها و برج‌هایی که بدون مجوز ساخته می‌شوند و یا برای صدور مجوز برای آنها تخلف صورت می‌گیرد قطعا تخریب می‌شوند و دستور تخریب هتل مذکور هم صادر شده  است.

وی ادامه داد: اگر حقیقتا همه دستگاه‌ها در ابتدای امر جلوی تخلف را بگیرند مسلما هزینه‌اش هم برای مردم هم برای دستگاه‌ها و حتی برای متخلفین هم کمتر خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی نظارت بر گودهای غیر اصولی سطح شهر به خصوص گود حقانی که کارگران زیادی در آن مشغول به کارند بیان داشت: در نشست‌های مشترک میان دادستان تهران و معاونانش با شهرداران مناطق مختلف تهران نوعا این قبیل از مسائل مطرح می‌شود و من در حال حاضر در خصوص مورد مطرح شده اطلاعی ندارم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=148876

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر