1

ترسناک ترین سوت دنیا +تصاویر

  • کد خبر : 149157
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

یکی از وسایل به جا مانده از قوم آزتک “ترسناک ترین سوت دنیا” است. این سوت به شک جمجمه انسان از مواد مختلف تراشیده می شده و شکل و شمایل خاصش باعث تولید صدایی بسیاری ترسناک می شده است.

قوم آزتک یکی از مرموز ترین اقوامی بوده اند که در گذشته روی این کره خاکی می زیستند. آن ها مراسم های خاص داشتند و بناها و وسایل باقی مانده از زمان این قوم رمز و راز زندگی آن ها را دو چندان کرده است.

یکی از وسایل به جا مانده از این قوم “ترسناک ترین سوت دنیا” است. این سوت به شک جمجمه انسان از مواد مختلف تراشیده می شده و شکل و شمایل خاصش باعث تولید صدایی بسیاری ترسناک می شده است.

آنچه در مورد این سوت ترسناک گفته می شود اینگونه است که صدای آن، صدای هزاران مرده است که زنده به گور شده و در دل خاک فریاد می کشند. این صدا نزدیک به صدای افرادی است که گریه می کنند و زرج می کشند از شکنجه های سخت.

اولین سوت نزدیک به ۲۰ سال پیش و در نزدیکی محل زندگی آزتک ها کشف شد و از آن زمان تا به حال چند مدل دیگر نیز کشف شده است. طبق گفته باستان شناس ها مردم گذشته به صورت دسته جمعی از این سوت استفاده می کردند تا صدای آن مهیب باشد و دشمنان را بترساند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=149157

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر