2

فتنه سال ۸۸ چهره مدعیان تقلب در انتخابات را شناساند

  • کد خبر : 150709
  • ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: فتنه ۸۸ چهره مدعیان تقلب در انتخابات را شناساند، به طوری که به هدف خود نرسیدند و مردم آنها را شناختند.

حجت‌الاسلام علی فلاحیان امشب در جمع خبرنگاران درباره حماسه ۹ دی اظهار کرد: اساس کار ما با همه مردم، قانون اساسی بوده که مهم‌ترین بند این قانون، ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه در تمام اختلافات و مشکلات باید به ولی فقیه نگاه کرد، افزود: نباید جلوتر و یا عقب‌تر از ولی امر مسلمین حرکت کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه وحدت حول محور ولایت فقیه تمام مشکلات را برطرف می‌کند، خاطرنشان کرد: مردم بیش از همه نیازمند وحدت هستند.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه نقش بین‌المللی ایران افزایش یافته، لازم است که ایران مقتدرتر باشد و این اقتدار باید زیر پرچم ولی فقیه باشد تا در دنیا طنین‌اندازتر شود.

فلاحیان با تأکید بر اینکه همه مردم باید نگاه به ولی فقیه داشته باشند، عنوان کرد: کسانی که شعارهایی علیه نظام، ولی فقیه و ارزش‌های اسلامی دادند،باید توبه کنند، اما کسانی که توبه نکنند، با آنها مشکل داریم.

فارس/وی در پایان با اشاره به حوادث تاریخی، بیان کرد: کسانی هستند که قانون‌گریزی کردند و در فتنه ۸۸ تلاش داشتند نتیجه انتخابات را به نفع خود تمام کنند، چراکه اجرای نظام را قبول نداشتند و سعی کردند با آشوب، فتنه و جنجال به اهداف خود برسند، اما به اهداف خود نرسیدند و مردم آنها را شناختند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=150709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر