1

آخرین تغییرات و تحولات در جذب بازکنان تیم های استقلال و پرسپولیس

  • کد خبر : 151109
  • ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹

آخرین تغییرات و تحولات در جذب بازکنان تیم های استقلال و پرسپولیس

دیروز (شنبه) جلسه مجمع فدراسیون فوتبال برای انتخاب دو عضو جدید هیأت رئیسه و رسیدگی به ابهامات مالی این فدراسیون در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. یکی از شرکت‌کنندگان در این انتخابات سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن بود که درباره اخبار متفاوت پیرامون این باشگاه با وی گفت‌وگو کردیم.

در جلسه مجمع چه گذشت؟ ابهامات برطرف شد؟
بله، ابهام خاصی نبود. به نظرم بیشتر بی‌نظمی مالی بوده تا تخلف. گزارش مشروطی هم ارائه و قرار بر این شد ابهامات به زودی رفع شود.

مسعود حسن‌زاده هم از تیم ملی اعزامی به جام ملت‌های آسیا خط خورد تا ذوب‌آهن هیچ نماینده‌ای در این رقابت‌ها نداشته باشد. نظری ندارید؟
فوتبال، ورزش سلیقه‌هاست. این نشان می‌دهد که ما باید بیشتر کار کنیم، هرچند معتقدم یکی، دو بازیکن ما هم می‌توانستند مسافر استرالیا شوند.

مثلاً کدام بازیکنان؟
قاسم حدادی‌فر و همین مسعود حسن‌زاده. البته تأکید می‌کنم الان وقت گلایه نیست و همه ما باید همدل باشیم و با یک عزم ملی از تیم کشورمان حمایت کنیم تا ان‌شاءا… بعد از جام ملت‌های ۱۹۷۶ دوباره کاپ قهرمانی را بالای سر ببریم.

حالا که اسم حدادی‌فر آمد، می‌خواهیم بپرسیم ماجرای پیوستن او به پرسپولیس چیست؟
من از شنیدن این اخبار تعجب می‌کنم. قاسم حدادی‌فر سمبل ذوب‌آهن است و پرسپولیس یا هر باشگاه دیگری باید بداند ما به این راحتی اجازه جدایی به این بازیکن نمی‌دهیم.

حمید درخشان هم به ما گفته که خوشحال می‌شود اگر بتواند حدادی‌فر را بگیرد.
طبیعی است. حدادی‌فر بازیکنی است که هر مربی‌ای دوست دارد او را در ترکیب تیمش داشته باشد اما قاسم باید بماند تا در پایان فینال جام حذفی، کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد. (به شوخی ادامه می‌دهد) به قول معروف چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است!

داستان پیوستن محسن مسلمان به استقلال به کجا کشیده شد؟
من هم به آقای نظری و هم نماینده آقای افشارزاده اعلام کردم که باید مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به حساب باشگاه ذوب‌آهن بریزند تا مسلمان در اختیار آنان قرار بگیرد اما تا به حال که این اتفاق نیفتاده است. اتفاقاً با مسلمان صحبت کردم و به او هم گفتم که استقلالی‌ها جا زده‌اند و این‌طور نیست که همه باشگاه‌ها به دنبالت باشند. متأسفانه وقت عمل که می‌رسد، خیلی‌ها جا می‌زنند.

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=151109

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر