1

وقتی آتش انتقام کی‌روش خاموش نمی‌شود

  • کد خبر : 151228
  • ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲

همه چیز از یک تصمیم ناگهانی شروع شد. مهدی رحمتی در اولین روز از بهمن ماه سال ۹۱ درست زمانیکه بهترین گلر موجود در کشورمان بود تصمیم گرفت استراحت کند. “این یک تصمیم شخصی است. در دو ماه گذشته حرفی نزدم و سکوت کردم اما فشار زیادی را تحمل کردم. امروز هم به این نتیجه رسیدم. تصمیمی را که چند وقتی بود به آن رسیده بودم اعلام کنم. می خواهم استراحت کنم و نیاز به آرامش دارم. برای همین با عذرخواهی از همه، می خواهم چند وقتی را دور از تیم ملی باشم”.

کی­ روش هم بعد از جلسه ای با کفاشیان و تاج گفت: “من به عنوان سرمربی تیم‌ملی ایران از مهدی رحمتی به خاطر خدماتش تشکر می‌کنم و به هواداران و شما ضمانت می‌کنم تیم ملی رو به جلو حرکت خواهد کرد”.

همینطور هم شد. تیم ملی با دانیال داوری و رحمان احمدی و بعدها علیرضا حقیقی رو به جلو رفت. هربار که لیست تیم ملی اعلام می شد نامی از رحمتی نبود.

او در مصاحبه ای در واکنش به دعوت نشدنش گفت: “مربی آورده‌ایم که کارنامه او مشخص است هر جا به عنوان نفر دوم بوده توانسته موفق کار کند”.

کی­ روش هم گفت: “تا موقعی که من باشم رحمتی و عقیلی جایی در تیم ملی نخواهند داشت”. این پاسخ آخر کی­‌روش بود.

رحمتی بعدها گفت: “رابطه مربی و بازیکن رابطه پدر و پسری است و وقتی پسر می‌گوید من خانه نمی‌آیم پدر نباید به او بگوید در خانه حضور پیدا نکن”. سپس نه از کی­‌روش بلکه از مردم عذرخواهی کرد.

این شروع عذرخواهی ها بود. رحمتی بعدها بارها و بارها از شخص کی ­روش عذرخواهی کرد و حتی گفت که اگر اسپانیولی بلد بود مشکلی پیش نمی­ آمد. اشاره او به نکونام بود مردی که گفته می ­شد یکی از عوامل دعوت نشدن او و علی کریمی به تیم ملی است. در نهایت رحمتی به تیم ملی برنگشت، رحمان هم جای خالی او را به خوبی پر کرد. تا جایی که در بازی با کره­ جنوبی تک ستاره تیم بود. تیم ملی به جام جهانی صعود کرد و درخواست مردم و فدراسیون نشین­ ها بی تأثیر بود. رحمتی دعوت نشد و علیرضا حقیقی گلر اول تیم ملی شد. کی ­روش هم گفت اگر بعد از جام جهانی سرمربی تیم ملی باشد رحمتی، کریمی و هادی عقیلی به تیم ملی باز خواهند گشت. بعد از جام جهانی کی­ روش برای اردوی پرتغال رحمتی را دعوت کرد ولی مطابق انتظار نام او خط خورد و محسن فروزان و سوشا مکانی را به او ترجیح داد. رحمتی این بار سکوت کرده است تا بیش از پیش بهانه دست کی­ روش ندهد اما کیست که نداند در دلش چه می‌گذرد.

چه تیم ملی در استرالیا نتیجه بگیرد و چه نگیرد، نمی‌توان ارزش‌های رحمتی، عقیلی و خلعتبری را نادیده گرفت. بازیکنانی که به گواه کارشناسان خیلی سزاوارتر از بازیکنانی هستند که به استرالیا خواهند رفت اما بدهی‌هایی هم دارند. اینکه اسپانیولی بلد نیستند و زیاد بابت بد بودن جنس البسه تیم ملی مصاحبه نکردند. آن هم درست زمانی که پورسانت آل‌اشپورت نرسیده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=151228

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]