4

جادوگر به نیمکت پرسپولیس اضافه خواهد شد؟/ احتمال نزدیک به صفر

  • کد خبر : 151500
  • ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸

پس از کناره‌گیری علی کریمی، بازیکنان پرسپولیس در اینستاگرام حسابی از جادوگر حمایت کردند و از او خواستند تا به جمع کادر فنی این تیم اضافه شود. حمید درخشان نیز از این موضوع استقبال کرد و با مصاحبه‌ای اعلام کرد: علی کریمی بیاید پیش ما. قدمش روی چشم.

به گزارش بانک ورزش، درخشان در حالی این صحبت‌ها را مطرح می‌کند که می‌داند کریمی دست به چنین کاری نخواهد زد. او نه به خاطر دانش فنی‌اش که به خاطر جو نامسب علیه فدراسیون، به تیم ملی دعوت شد تا بار محبوبیت تیم ملی افزایش یابد. او نیز این دعوت را پذیرفت تا شاید بتواند به تیم ملی کمک کند و در این بین از کارلوس کی‌روش نکاتی را بیاموزد.
در پرسپولیس اما مربی بادانشی پیدا نمی‌شود که کریمی بخواهد از او نکته‌ای تازه بیاموزد پس بعید است جادوگر به دعوت درخشان و بازیکنان جواب مثبت بدهد و روی نیمکت این تیم بنشیند.
این  روزها اوضاع مدیریت پرسپولیس ثبات ندارد و هر لحظه ممکن است با آمدن نبی، نژادفلاح یا گزینه‌های دیگر، حمید درخشان هم از سرمربیگری تیم کنار گذاشته شود. کریمی هم این موضوع را خوب می‌داند و خودش را وارد این بازی نخواهد کرد که با آمدن مدیرعامل جدید مجبور به ترک زودهنگام نیمکت سرخپوشان شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=151500

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]