2

چرا تبلیغات شرکت‌های پدیده و تبرک همچنان ادامه دارد +تصاویر

  • کد خبر : 151843
  • ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵

با گذشت یک هفته از دستور دادستان کل کشور برای ممنوعیت تبلیغات شرکت های پدیده شاندیز و تبرک، همچنان تبلیغات این دو شرکت در سطح معابر تهران و شبکه های تلویزیونی پا بر جا است!

هفته گذشته دادستانی کل کشور با توجه به گسترده تر شدن ابعاد تخلفات مالی شرکت های «پدیده شاندیز»، «تبرک» و «پردیسبان» تمامی تبلیغات رسانه‌ای این شرکت‌ها را در صدا و سیما، رسانه ها و معابر عمومی ممنوع کرد.

سید مرتضی بختیاری معاون امنیتی، سیاسی دادستان کل کشور در توضیح این دستور گفت: با توجه به درخواست دادستان عمومی و انقلاب مشهد مقدس از دادستان کل کشور در رابطه با تخلفات مالی صورت گرفته در شرکت های پدیده شاندیز، تبرک و پردیسبان، که پرونده قضایی آنان در شعبه ۹۰۴ بازپرسی دادسرای انقلاب اسلامی مشهد در حال بررسی است، طبق دستور دادستان کل کشور؛ صدا و سیما، رسانه های نوشتاری، دیداری و گفتاری، شهرداری ها، فرودگاه ها، راه آهن و تمام معابر از درج و انتشار هر گونه آگهی تبلیغاتی و تجاری در مورد این شرکت ها منع شدند و این دستورالعمل طی نامه کتبی به ریاست سازمان صدا وسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر مسکن، راه و شهرسازی اعلام شده است.


“میدان شوش-جنوب شهر تهران -ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۱۳۹۳/۱۰/۱۵”

با این که دستور دادستانی کل کشور، شامل شهرداری ها و تمام معابر هم هست؛ اما همچنان در سطح تهران تبلیغات گسترده شرکت پدیده شاندیز برقرار است. همچنین تبلیغات تلویزیونی تبرک نیز ادامه دارد.


“شبکه دو روز یکشنبه ساعت ۲۱ تاریخ ۱۳۹۳/۱۰/۱۵”


“میدان ونک-شمال شهر تهران -ساعت ۱۵ روز شنبه ۱۳۹۳/۱۰/۱۴”

این در حالی است که پنج شنبه گذشته مدیرعامل شرکت جنجالی پدیده شاندیز نیز در واکنش به دستور دادستان کل کشور برای ممنوعیت تبلیغات این شرکت گفت: ما به عنوان یک شرکت بزرگ تصمیم می‌گیریم که چه موقع تبلیغات داشته باشیم یا چگونه و کجا تبلیغات کنیم. به عنوان مثال همین امروز زمان قراردادهای تبلیغاتی ما در تهران به اتمام رسید. همچنین در مورد ممنوعیت تبلیغات، هنوز به ما ابلاغ رسمی نشده است و ما خودمان طبق سیاست‌هایی که داریم تبلیغات خود را تغییر یا جمع آوری می‌کنیم.

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=151843

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر