پرواز هواپیمایی زاگرس که قرار بود ساعت ۱۶:۲۰ روز پنجشنبه از فرودگاه مهرآباد عازم فرودگاه بینالمللی شهید هاشمینژاد مشهد شود، بعد از چهار ساعت تاخیر پرواز کرد و همین موضوع باعث شد، تعدادی از مسافران، در اعتراض به این موضوع در فرودگاه مشهد، حدود یک ساعت در صندلیهای خود نشسته و از هواپیما پیاده نشوند.
برای حل این موضوع مدیرکل فرودگاههای خراسانرضوی در هواپیما حاضر شده و ضمن عذرخواهی و قول پرداخت ۵۰ هزار تومان خسارت به مسافران، آنها را مجاب کرده که هواپیما را ترک کنند.
یکی از مسافران این پرواز با تایید این اتفاقات به ایسنا گفت: ساعت ۱۵:۴۵ از طریق سیستم اطلاعرسانی فرودگاه مهرآباد اعلام شد که پرواز تهران – مشهد به دلیل نقص فنی هواپیما به ساعت ۱۸ موکول شد که یک عده از مسافران به دلیل اتلاف وقت یا قرار کاری مهم، نسبت به تاخیر این پرواز معترض میشوند ولی پاسخی غیر از نقص فنی هواپیما و عدم رسیدن به موقع هواپیما از مشهد، در جواب اعتراض خود نشنیدند.
وی ادامه داد: ساعت ۱۷:۳۰ طی صحبت مسافران با مدیریت ترمینال و سرپرست زاگرس اعلام شد که پرواز ساعت ۱۸:۳۰ انجام میشود که این موضوع روی سیستمهای اطلاعرسانی فرودگاه اعلام شد و بنا شد مسافران برای دریافت کارت پرواز خود مراجعه و سپس اقدام به سوارشدن بر هواپیما کنند اما این بار نیز تا ساعت ۱۹ پرواز انجام نشد و این بار گفته شد هواپیما نقص فنی داشته و مشخص نیست چه زمانی پرواز انجام شود.
این مسافر با گلایه از برخوردهای نامناسب در فرودگاه مهرآباد تهران طی زمان تاخیر افزود: متاسفانه این مدت در فرودگاه سرگردان بودیم و هیچ پاسخ درستی به ما داده نشد تا اینکه بالاخره ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه پرواز با تاخیری چهار ساعته از سوی تهران به مشهد انجام شد و ساعت ۲۱:۳۰ در فرودگاه بینالمللی شهید هاشمینژاد مشهد به زمین نشست.
وی ادامه داد: پس از توقف هواپیما در فرودگاه مشهد، از جمعیت ۱۵۰ نفری این پرواز، حدود ۷۰ نفر از مسافران اقدام به پیاده شدن از هواپیما نکردند تا زمانی که محمدباقر قاسمزاده، مدیرکل فرودگاههای خراسانرضوی داخل هواپیما حاضر شده و اقدام به عذرخواهی از مسافران این پرواز کرد و بنا شد به هرکدام از مسافران این هواپیما برای جبران خسارت، ۵۰ هزار تومان پرداخت شود.
مسافران معترض در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه هواپیما را ترک کردند.
منبع: ایسنا