2

“گادژی گادژیف” از سمت مربیگری تیم روسیه برکنار شد

  • کد خبر : 15205
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۸

با اخراج “گادژی گادژیف” از سمت مربیگری “آنژی ماخاچکالا”هدایت این تیم به طور موقت بر عهده روبرتو کارلوس گمارده شد. به گزارش خبرگزاری مهر، آنژی که سرمایه گذاری فراوانی در فوتبال روسیه انجام داده در ۶ بازی گذشته خود تنها یک پیروزی کسب کرده است. این تیم که از رقابت های جام حذفی روسیه کنار رفته و […]

با اخراج “گادژی گادژیف” از سمت مربیگری “آنژی ماخاچکالا”هدایت این تیم به طور موقت بر عهده روبرتو کارلوس گمارده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آنژی که سرمایه گذاری فراوانی در فوتبال روسیه انجام داده در ۶ بازی گذشته خود تنها یک پیروزی کسب کرده است. این تیم که از رقابت های جام حذفی روسیه کنار رفته و در مسابقات لیگ برتر این کشور هم در رده هفتم قرار دارد در آخرین دیدار خود با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ مقابل “ترک گروژنی” متوقف شد که همین امر اعتراض هواداران و متعاقبا برکناری “گادژیف” را به همراه داشت.

سخنگوی این باشگاه در گفتگو با خبرگزاری “ریانووستی” اظهار داشت: باشگاه ضمن قدردانی از زحمات گادژیف تصمیم به برکنری این مربی گرفته است. امیدواریم تجربه و دانش گادژیف همچنان بتواند به توسعه فوتبال در داغستان کمک کند.

روبرتو کارلوس ۳۸ ساله که در فوریه با قراردادی ۵/۲ ساله به عنوان بازیکن به این تیم پیوسته از این پس به عنوان مربی – بازیکن در این باشگاه مشغول به کار خواهد شد. کارلوس را در امر مربیگری “آندری گوردیف” همراهی خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر