1

فکر می‌کردیم قیمت سهام پرسپولیس ۱۰۰میلیارد تومان است

  • کد خبر : 152120
  • ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: ما فکر می‌کردیم رقم خرید سهام پرسپولیس ۱۰۰میلیارد تومان خواهد بود اما با انتشار رقم ۲۹۰میلیارد تومان بعید است کسی بتواند برای خرید استقلال و پرسپولیس پا پیش بگذارد.

علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اعلام مبلغ ۲۹۰ میلیارد تومان برای خرید باشگاه پرسپولیس و اینکه پیشکسوتان این باشگاه به دنبال بخشی از سهام پرسپولیس هستند، گفت: اگر این قیمت اعلام شده صحیح باشد که بعید می‌دانم کسی بتواند با این مبلغ برای خرید پرسپولیس جلو بیاید چرا که رقم بسیار زیادی است و با این شرایط فکر نمی‌کنم کسی قدرت خرید سهام باشگاه را داشته باشد.

وی درباره اظهارات بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال مبنی بر اینکه پیشکسوتان استقلال نمی‌توانند با این قیمت بالا سهام استقلال را در اختیار بگیرند و شاید پیشکسوتان پرسپولیس پولدار هستند که به دنبال سهام باشگاهشان رفته‌اند، اظهار داشت: بهتاش فریبا درست می‌گوید چرا که ما پرسپولیسی‌ها هم توان خرید سهام باشگاه‌مان را با این مبلغ زیاد نداریم و نه ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم و نه کسانی که پشتیبان ما هستند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان درباره اینکه با این شرایط آیا بالاخره شاهد خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس تا پایان سال هستیم یا نه، تصریح کرد: رقم اعلام شده بسیار زیاد است و واقعاً با چنین مبلغی بعید می‌دانم که کسی برای خرید سهم این دو باشگاه جلو بیاید. چرا که ما فکر می‌کردیم نهایتاً قیمت سهام ۱۰۰میلیارد تومان خواهد بود اما با انتشار این رقم واقعاً‌ بعید است که کسی بتواند برای خرید استقلال و پرسپولیس پا پیش بگذارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=152120

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خصوصی سازی پیش خودش گفته حالا یه رقم گنده میدیم ،این پول دارا که پولشون براشون مهم نیست میخرن.

    اگرم نخریدن میگیم شما بپسند ما تخفیف میدیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر