3

همه دست به دست هم داده‌ایم تا مقابل صبای قم روز خوبی داشته باشیم

  • کد خبر : 15213
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۳

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: تیمش در بازی مقابل صبای قم برای آنکه روند رو به رشد خود را حفظ کند محکوم به پیروزی است. حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و صبای قم که بعدازظهر امروز پنجشنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ برتر برگزار شد، با بیان این […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: تیمش در بازی مقابل صبای قم برای آنکه روند رو به رشد خود را حفظ کند محکوم به پیروزی است.

حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و صبای قم که بعدازظهر امروز پنجشنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ برتر برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: ما در هفته‌ای که گذشت یک بازی سخت و دشوار را مقابل فجر پشت سر گذاشتیم. پس از شکستی که مقابل استقلال متحمل شدیم بازیکنان شرایط روحی و روانی خوبی نداشتند اما با چند روز کار سخت و دشوار تیم را آماده بازی با فجر کردیم و خوشبختانه آن دیدار دشوار را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

وی در ادامه افزود: همه دست به دست هم داده‌ایم تا مقابل صبای قم نیز یک روز خوب را داشته باشیم و پس از چند هفته که یک روز خوب بودیم و یک روز بد به ثبات رسیده و پیروزی‌های خود را تداوم بخشیم.

استیلی از غیبت علیرضا محمد و محمد منصوری به علت مصدومیت در دیدار با صبای قم خبر داد و گفت: مهرداد اولادی چند روز است که تمرین می‌کند اما برای حضورش در میدان این بازیکن را امروز تست می‌کنیم و اگر شرایط حضور در زمین را داشت از او استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه مدعی شد تیمش در دو دیدار خارج از خانه فجر سپاسی و ذوب آهن اصفهان عملکرد خوبی داشته و افزود: از بازی با صنعت نفت آبادان روند بازی‌های خوب ما آغاز شد و به غیر از دیدار با استقلال که آن را باید فاکتور بگیرید در دیگر مسابقه‌ها خوب بودیم و روز به روز بهتر بازی کردیم. تنها مشکل ما در این فصل شرایط روحی و روانی بازیکنان بوده که از ابتدای مسابقات با آن دست به گریبان بوده‌ایم. برای حل این مشکل همه دست به دست هم داده‌ایم و امیدوار به آینده هستیم. آمدن آقای پروین هم به ما کمک می‌کند که شرایط تیم بهتر از گذشته شود.

وی صبا را تیمی خوب و جوان خواند و گفت: ‌صبا یکی از تیم‌های دونده و جنگنده لیگ است که امسال مسابقات لیگ را خیلی خوب شروع کرده و ۶ برد کسب کرده است. این تیم یک مربی جوان به نام ویسی دارد که ترکیب خوبی را ساخته و پرداخته کرده است. ما مقابل تیم صبا محکوم به برد هستیم و به دنبال آن خواهیم بود که یک بازی زیبا و تماشاگر پسند را ارائه کنیم.

استیلی در خصوص عملکرد تیمش در مصاف با فجر سپاسی شیراز گفت: در این بازی سعی کردیم ساختار دفاعی تیم خود را تقویت کنیم که متاثر از این موضوع تیم فجر کمترین شانس را روی دروازه ما داشت. ما اگر مشکلات دفاعی خود را برطرف کنیم در خطوط حمله و میانی نفرات خلاقی داریم که می‌توانند از فرصت‌های خود به نحو احسن استفاده کنند و زمینه ساز پیروزی تیم شوند.

خبرنگاری نظر استیلی را در مورد انتخاب هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس جویا شد که وی گفت: در مورد اعضای هیئت مدیره من نباید صحبت کنم. در هیئت مدیره جدید پرسپولیس هم افراد ورزشی حضور دارند و هم سیاسی و اقتصادی. در حال حاضر مدیری باشگاه ما را اداره می کند که سالیان سال در بخش‌های مختلف کشور خدمت کرده و مدیری کاربلد است.

وی در این رابطه افزود: شاید خیلی‌ها از هیئت مدیره ما ایراد بگیرند اما در میان ۱۸ لیگ تیم برتری تمامی تیم ها هیئت‌مدیره‌هایی دولتی دارند چرا که به نوعی وابسته به دولت هستند. حتی تیم استیل آذین که یک تیم خصوصی بود سال گذشته هیئت مدیره‌ای سیاسی را در کنار خود داشت.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به خبرنگار مهر که در مورد دلایل جابجایی‌های بیش از اندازه علی کریمی در ترکیب این تیم سئوال کرد، ‌گفت: علی کریمی یکی از بهترین بازیکنان ما است و سعی می‌کنیم از او با توجه به شرایط تیم استفاده کنیم. این روزها همه می گویند کریمی متحول شده آن هم به این خاطر است که ما از او در هر کجای زمین که استفاده می‌کنیم به نحو احسن به تیم خدمت می کند. ما کریمی‌ای را می‌خواهیم که در خدمت تیم باشد و تیمی که در خدمت او. باید بگویم کریمی در این فصل بیشترین بازدهی و کارآیی را داشته و در هر کجای زمین که از او استفاده کرده‌ایم بخوبی جواب داده است.

استیلی با دفاع از عملکرد دروازه‌بانان تیم پرسپولیس گفت: ما دو دروازه‌بان در حد ملی داریم. با این حال وقتی تیم گل می‌خورد من به تنهایی یک نفر را مقصر نمی‌دانم و سابقه نداشته باخت را به گردن یک نفر بیاندازم کما اینکه وقتی تیم برنده می‌شود نیز همه را در آن موفقیت سهیم می‌دانم. در این فصل دروازه ‌بانان ما هم به مانند دیگر بازیکنان متاثر از شرایط روحی و روانی نتوانستند آن طور که باید و شاید عمل کنند که امیدوارم در آینده عملکردشان بهتر شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر