2

گزارش لحظه به لحظه از مراسم بهترین‌های سال فوتبال جهان

  • کد خبر : 152266
  • ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵

بهترین فوتبالیست جهان در سال ۲۰۱۴ امشب مشخص خواهد شد. امسال علاوه دو رقیب سنتی این عنوان در سال‌های اخیر یعنی مسی و رونالدو یک مهمان ویژه هم حضور دارد. مانوئل نویر دروازه‌بان تیم قهرمان جهان. اتفاقات این مراسم را لحظه به لحظه با تابناک پیگری کنید.

همیشه اولین مراسم انتخاب بهترین‌هاس سال فوتبال جهان بعد از جام‌جهانی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تیم قهرمان جهان در میان کاندیداها و برگزیدگان نماینده‌های فراوانی داشته. امسال هم آلمان در میان برگزدگان این مراسم حضور چشمگیری دارد. از مانوئل نویری که به‌عنوان دروازه‌بان در میان بهترین‌های سال فوتبال جهان حضور دارد تا یواخیم لووی که نامزد دریافت بهترین مربی سال است. گزارش لحظه به لحظه این مراسم را با تابناک پیگیری کنید.

به گزارش تابناک، از ساعتی قبل ستاره‌های دنیای فوتبال یکی یکی وارد فرودگاه زوریخ شدند و در میان استقبال تماشاگران و خبرنگاران خودشان را به سالن برگزاری مراسم رساندند تا در کنفرانس خبری قبل از مراسم شرکت کنند. مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال دنیا تا ساعتی دیگر در زوریخ آغاز خواهد شد.

۱۹:۴۵  تا کنون کنفرانس خبری سه نامزد دریافت بهترین مربی سال در زوریخ برگزار شده است.

گزارش لحظه به لحظه از مراسم بهترین‌های سال فوتبال جهان
کارلو آنجلوتی: مربی ایتالیایی رئالی‌ها سال موفقی را در مادرید سپری کرده و چهار جام را برای کهکشانی‌ها کسب کرده است. همینن چهار جام که مهم‌ترینش قهرمانی در چمپیونزلیگ است موجب شده تا او یکی از نامزده‌های عنوان بهترین مربی سال باشد. کالتو در کنفرانس خبری پیش از بمراسم گفت “مهمترین مساله، سخت کار کردن و استفاده از حداکثر توانایی های بازیکنانم بود. ساختن یک تیم متحد و گنجاندن این باور در بازیکنان که تیم و باشگاه از هر چیز دیگری مهمتر است، وظیفه دشواری بود و نیاز به کار مداوم و سخت داشت.”

وی ادامه داد:” در رئال این شانس را دارم که با گروهی از بازیکنان حرفه ای که می دانند برای موفقیت تیم باید همه توانشان را در زمین بگذارند، کار می کنم. کار کردن با این بازیکنان دشوار نیست اما رفتار یک مربی باید با همه بازیکنان یکسان باشد. یک مربی نباید در تیمش تعیین کند که کدام بازیکن ستاره و از دیگران ارزشمند تر است.”

ذیگو سیمئونه: “هر جور که به اتفاقات یک سال اخیر فوتبال نگاه کنیم دیگو سیمئونه را در جمع برترین‌های این سال می‌بینیم. مدافع سابق جنگنده‌ای که این جنگدگی را با خود به دنیای مربیگری هم آورد و از اتلتیکو مادرید یک تیم بزرگ ساخت. تیمی که شاید ستاره‌هایش به پای ستاره‌های تیم‌هایی نظیر رئال نرسد اما به معنای واقعی کلمه یک تیم هستند و برای همین هم سال قبل قهرمان لالیگا شدند. سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از مراسم گفت:  فکر می کنم رقابت های داخلی نیز به اهمیت رقابت های بین المللی هستند. شما هر هفته موظفید بازیکنانتان را روی بازی بعدی متمرکز کنید.انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی با انگیزه یکی از مهمترین چالش های یک مربی است.

برای موفقیت در رقابت های لیگ، جام حذفی و نیز چمپیونزلیگ، بهترین راه، ایجاد رقابت درون تیمی است. با انگیزه نگاه داشتن بازیکنان، یکی از رموز موفقیت مربیان می تواند باشد.شما در تیم من می توانید ببینید که بازیکنانم، چگونه دیدگاه های من را درون زمین به اجرا می گذارند.زمانیکه چنین چیزی را مشاهده می کنم، حس بزرگ و خوبی به من دست می دهد.”

گزارش لحظه به لحظه از مراسم بهترین‌های سال فوتبال جهان

یواخیم لوو: چه کسی شایسته‌تر از مربی تیم قهرمان جهان برای حضور در جمع بهترین مربی‌های سال. یواخیم لوو دوست‌داشتنی در این سال ها از آلمان تیمی ساخته که تحسین همگان را برانگیخته است. تیم ملی آلمان با میانگیم سنی عالی که دارد و ستاره‌های فوق‌العاده‌ای که دارد به نظر که تا چند سال آینده آقای فوتبال دنیا خواهد بود. لوو در کنفرانس خبری گفت:
” هر سه نامزد نهایی، بازیکنانی فوق العاده هستند اما پیشرفت نویر در سال های اخیر و بازدهی او در تیم هایی که برایشان بازی کرده، بسیار زیاد بوده است. او به آلمان کمک کرد تا قهرمان جهان شود و برای ما مثل یک مدافع اضافه بود. دو رقیب دیگر او نیز شایستگی های زیادی دارند اما به اعتقاد من توپ طلا باید به نویر برسد.”

لوو در مورد چگونگی ساختن یک تیم قهرمان گفت:”برای ساختن چنین تیمی، علاوه بر اینکه نیاز است که مربی خوبی باشید، باید روانشناس خوبی هم باشید.شما باید با اصول روانشناسی آشنا بوده و شخصیت بازیکنانتان را بشناسید و به کمک همین اطلاعات، یک تیم متحد و منسجم بسیازید.”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=152266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر