1

توضیحات کریم باقری درباره تصمیمش برای خرید پرسپولیس

  • کد خبر : 152723
  • ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۹:۴۰

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: «من با عابدینی و پروین هیچ صحبتی نداشتم و قصدم ورود شخصی به مزایده بود.»

کریم باقری در رابطه با اینکه هنوز هم خریدار باشگاه پرسپولیس هست یا خیر،‌ اظهار داشت: «من مدتی پیش تصمیم گرفته بودم که برای خرید سهام پرسپولیس ورود پیدا کنم اما با وضعیت فعلی فکر نمی کنم شرایط خیلی مهیا باشد. فعلا که تصمیمم ورود به مزایده باشگاه پرسپولیس نیست و حالا باید دید در یک ماه آینده چه اتفاقی رخ می دهد.»

 وی در پاسخ به این سوال که یعنی شما از خرید این باشگاه منصرف شدید؟،‌ تصریح کرد: «فعلا که تصمیمم این است و اخیرا با کسی هم صحبتی نکردم. من قصد داشتم با یکسری از دوستانم وارد این مزایده شوم اما با شرایطی که اعلام شده دوستانی که قرار بود به من کمک کنند هم مایل به ورود به مزایده نیستند. اینطور نیست که برخی نوشته اند قرار است به صورت شخصی باشگاه پرسپولیس را بخرم زیرا چنین پولی را ندارم.»

 پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه دلیل انصرافش قیمت بالای این باشگاه است،‌ گفت: «این قیمتی که اعلام کردند به نظر خیلی از کارشناسان بالاست و هنوز شرایط دقیق واگذاری هم اعلام نشده است. با این قیمت فروش باشگاه پرسپولیس کمی بعید به نظر می رسد.»

 باقری در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه شما با پیشکسوتان پرسپولیس قصد حضور در مزایده را دارید؟، عنوان کرد: «من با عابدینی و پروین هیچ صحبتی نداشتم و قصدم ورود شخصی به مزایده بود. در جریان اقدامات پیشکسوتان نیستم که بخواهم در این باره نظر بدهم و برنامه ای هم در این باره ندارم.»

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=152723

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر