1

درخشان: روزهای سخت عمرش کم است/ یک بار هم که شده روی حرف‌مان بایستیم

  • کد خبر : 154023
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸

سرمربی پرسپولیس با ابراز امیدواری از برطرف شدن مشکلات تیمش تلویحا از منتفی شدن قطعی انتقال ضرغام اسماعیل به تیمش خبر داد و گفت که این بازیکن ۵۰۰ هزار دلار از پرسپولیس خواسته تا به این تیم بپیوندد.

به گزارش ایسنا، حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ملوان با تمجید از محمد مایلی کهن جهت حضورش در تمرین روز گذشته سرخپوشان پایتخت گفت: ملوان تیم ریشه‌دار و بااصالتی است. با توجه به این که هفته قبل با وجود ارائه یک بازی خوب نتوانستیم از فرصت استفاده کنیم امیدوارم روز جمعه بتوانیم از فرصت‌ها استفاده کنیم و پیروزی برابر ملوان استارت کار رو به رشد و موفقیت‌آمیز ما باشد.

وی در پاسخ به سوالی درباره نقدهای پیشکسوتان پرسپولیس از عملکرد او عنوان کرد: با احترامی که به همه پیشکسوتان قائلم، همه نقدهای آن‌ها را به دیده منت گوش می‌دهم. تلاش ما برای پیشرفت پرسپولیس است. شاید این عزیزان نمی‌دانند که ما مشکلات زیادی داریم و سعی داریم آنها را حل کنیم. از قدیم گفته‌اند روزهای سخت عمرش کوتاه است و ما امیدواریم که سختی‌ها تمام شود.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال برکناری‌اش بعد از بازی با ملوان بیان کرد: من نه چیزی شنیده‌ام و نه کسی به من چیزی گفته است. در آخرین جلسه هیات مدیره به من گفتند با قدرت عمل کن. متاسفانه ما عادت کرده‌ایم هر کسی را که می‌آوریم خیلی سریع برش داریم. کسی را هم که برداریم می‌گوییم کاش زودتر برمی‌داشتیم. نمی‌دانم این شایعه‌ها از کجا می‌آید. من با تمام تلاشم می‌خواهم پرسپولیس را به روزهای خوبش برگردانم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است مسعود مومنی از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شود اظهار کرد: از القادسیه برای مومنی پیشنهادی آمده و او به من گفت که نظرم چیست. من به او گفتم هر جور که باشد حاضرم از او حمایت کنم اما مومنی به من گفت بی تو جایی نمی‌روم و می‌خواهم در پرسپولیس بمانم. اینکه مومنی با صداقت و قدرت این حرف را مطرح کرد برای من مهم است و از او بسیار متشکرم.

درخشان در پاسخ به این سوال که در ایران هر وقت هیات مدیره یا مدیرعامل از یک مربی با قدرت حمایت می‌کند، معمولا منظور برعکسی دارند و می‌خواهند مربی را بردارند، آیا برای او هم این اتفاق می‌افتد یا نه گفت: امیدوارم یک دفعه هم که شده روی حرف‌مان بایستیم و از کارمان حمایت کنیم. ذوب آهن را در ابتدای فصل به خاطر دارید که گل‌محمدی روزهای خوبی را نداشت اما آذری پای او ایستاد و مشکلات حل شد. من به کارم اطمینان دارم و با کمک اعضای هیات مدیره می‌خواهیم مشکلات را حل کنیم.

او درباره غایبان تیمش برابر ملوان عنوان کرد: صادقیان به دلیل مصدومیت، نوری و طارمی به دلیل محرومیت در این دیدار غایبند.

سرمربی پرسپولیس درباره بحث خرید دفاع چپ برای تیمش و نتیجه آن عنوان کرد: هر چه که باید رخ می‌داد باید در نقل و انتقالات شکل می گرفت. اما در آن زمان به دلیل مشکلات این اتفاق رخ نداد. ضرغام اسماعیل ۵۰۰ هزار دلار از باشگاه خواسته، رقمی که باشگاه پرسپولیس قادر به تامین آن نیست. فعلا دو دفاع چپ که یکی ژاپنی و دیگری ازبکی است مد نظر ما هستند و تلاش داریم یکی از آن‌ها را جذب کنیم تا در آسیا کمک ما باشد.

درخشان در پایان و در پاسخ به این سوال که گابریل می‌تواند تیمش را فردا همراهی کند، بیان کرد: بله گابریل می‌تواند برای ما بازی کند و شانس بازی کردن در بازی فردا را هم دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=154023

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر