3

نظر معاون وزیر ورزش درباره پرسپولیس

  • کد خبر : 154337
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷

معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: با وجود ۲۰ میلیارد هزینه‌ای که در باشگاه پرسپولیس صورت گرفته، نتایج و ماحصل آن مناسب نبوده است و هیات مدیره باید فکری به حال پرسپولیس بکند.

معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: با وجود ۲۰ میلیارد هزینه‌ای که در باشگاه پرسپولیس صورت گرفته، نتایج و ماحصل آن مناسب نبوده است و هیات مدیره باید فکری به حال پرسپولیس بکند.

به گزارش مهر، امیررضا خادم درباره شرایط باشگاه پرسپولیس و احتمال ایجاد تغییر در کادر فنی این تیم، اظهار کرد: من هم از شرایطی که امروز باشگاه پرسپولیس دارد، متاسفم. باتوجه به تمام تمهیداتی که از ابتدای فصل فراهم شد، بیش از ۲۰ میلیارد تومان در این ۱۱ ماه هزینه شده است. همه این پول‌ها از سمت بخش خصوصی آمد و دولت ریالی هزینه نکرد ولی ماحصل آن نتیجه خوبی نبوده است.

وی افزود: افراد و کادر فنی که برای تیم بزرگ پرسپولیس انتخاب شدند، بایستی عملکرد مناسب داشته باشند. آنطور که گزارش دادند بالغ بر ۱۰ میلیارد به بازیکنان پرداخت شده است. از طرفی هم از این ۲۰ میلیارد بخشی هزینه بدهی‌های گذشته شده تا در باشگاه، آرامش ایجاد شود درحالیکه این شرایط فراهم نشده و شاهدیم پرسپولیس نتایج خوبی نمی‌گیرد و این نتایج قابل توجیه نیست!

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه آیا وزارت ورزش تغییری در کادر فنی ایجاد خواهد کرد یا خیر؟، خاطرنشان کرد: باشگاه هیات مدیره‌ای دارد که حداقل سه نفر از آنها یعنی زادمهر، کلانی و کاشانی بزرگان فوتبال هستند. این ترکیب در کنار ترکیب سایر مدیران که سابقه خوبی در مدیریت دارند در مجموع باید فکری به حال شرایط حال و حاضر پرسپولیس بکنند. ۲۷ بهمن مزایده برگزار می‌شود و پس از آن، پاکت‌های متقاضیان باز خواهد شد.

وی تاکید کرد: از جهت مدیریتی که دیگر جای مانوری در پرسپولیس باقی نمانده و امیدوارم زودتر بحث واگذاری صورت بگیرد تا مدیران باشگاه مشخص شوند. ان شاءالله شرایط تغییر معناداری کند. البته این دلیل نمی‌شود که هیات مدیره تصمیمی نگیرد. من هم در حال حاضر در جریان تصمیمات و آنچه مدنظر هیات مدیره است، نیستم. بهتر است خود مدیران صحبت کنند.

خادم در پایان درباره وضعیت حمیدرضا سیاسی مدیرعامل بازداشتی پرسپولیس هم گفت: نمی‌دانم. از وضعیت ایشان اطلاع خاصی ندارم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=154337

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر