2

باید سعی کنیم اتفاقات فوتبال را به نفع خود رقم بزنیم

  • کد خبر : 15514
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۸:۵۱

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت : بسیار خوشحالم که سه امتیاز این بازی بزرگ را کسب کردیم ؛ ضمن تشکر از تحمل و شکیبایی هواداران ؛ این برد شیرین را تقدیم آنان می کنم. فرهادپورغلامی شامگاه شنبه در نشست خبری پس از پایان بازی تیم های فوتبال ملوان و استقلال افزود :دیدار تیم های ملوان […]

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت : بسیار خوشحالم که سه امتیاز این بازی بزرگ را کسب کردیم ؛ ضمن تشکر از تحمل و شکیبایی هواداران ؛ این برد شیرین را تقدیم آنان می کنم.

فرهادپورغلامی شامگاه شنبه در نشست خبری پس از پایان بازی تیم های فوتبال ملوان و استقلال افزود :دیدار تیم های ملوان و استقلال همیشه دیدنی و جذاب بوده و ردو بدل شدن شش گل در یک بازی صحت گفته من را تایید می کند.

وی ادامه داد : بازیکنان ملوان در راه کسب این برد بزرگ سخت کوشانه جنگیدند؛ اما از دروازه بان تیم خود به علت دریافت گل های بد راضی نیستم.

سرمربی ملوان در رابطه با سه شکست پی درپی این تیم ؛اظهارداشت :دربازی با صبای قم خوب نبودیم اما در دیدار با صنعت نفت آبادان و نفت تهران؛ اشتباهات فردی باعث باخت ملوان شد.

وی اضافه کرد: باید سعی کنیم اتفاقات فوتبال را به نفع خود رقم بزنیم و از موقعیت های به وجود آمده نهایت استفاده را ببریم.

پورغلامی درپایان با بیان این که قول پاداش های داده شده برای شکست استقلال ؛علت این برد نبوده است ؛ تصریح کرد : بازیکنانم از باخت های پیاپی ناراحت بودند و انگیزه فراوانی برای بردن استقلال داشتند.

تیم فوتبال ملوان انزلی شنبه شب مقابل تیم فوتبال استقلال تهران به پیروزی ۴ بر ۲ رسید و با صعود شش پله ای درمکان دهم جدول رده بندی لیگ برتر ایستاد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15514

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]