2

مظفری‌زاده به درستی از عهده داوری بازی ملوان و استقلال برآمد

  • کد خبر : 15516
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۸:۵۴

به گزارش ایسنا،حمید خوشخوان درباره قضاوت پرحرف و حدیث سعید مظفری زاده در بازی تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان که منجر به اخراج پژمان منتظری، مدافع تیم استقلال و اعلام پنالتی به سود ملوانی‌ها درنیمه دوم مسابقه شد، اظهارکرد: به رغم شرایط آب وهوایی بندرانزلی و بارش شدید باران که منجر به نامطلوب شدن وضعیت […]

به گزارش ایسنا،حمید خوشخوان درباره قضاوت پرحرف و حدیث سعید مظفری زاده در بازی تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان که منجر به اخراج پژمان منتظری، مدافع تیم استقلال و اعلام پنالتی به سود ملوانی‌ها درنیمه دوم مسابقه شد، اظهارکرد: به رغم شرایط آب وهوایی بندرانزلی و بارش شدید باران که منجر به نامطلوب شدن وضعیت زمین بازی هم شده بود، سعید مظفری‌زاده قضاوت خوب و بی‌نقصی در این مسابقه داشت. صحنه‌های درگیری بازی متعدد بود اما مظفری‌زاده به درستی از عهده داوری برآمد.

وی درباره اخراج پژمان منتظری و اعلام پنالتی به سود ملوان نیز گفت: مظفری‌زاده به درستی خطای منتظری را پنالتی اعلام کرد. بازیکن استقلال در محوطه جریمه بر روی پشت پای مهاجم ملوان خطا کرد که هم اخراجش صحیح بود و هم پنالتی ملوانی‌ها.

خوشخوان در پاسخ به این سوال که آیا به نظر نمی‌رسید مظفری‌زاده در دادن کارت زرد به بعضی از بازیکنان دو تیم مماشات می‌کرد، گفت: یک داور علاوه بر کار قضاوت و اعلام خطاها در جریان یک مسابقه، وظیفه مدیریت کردن بازی را هم بر عهده دارد. اگر قرار بود مظفری‌زاده در مواجهه با هر خطایی به بازیکن خاطی کارت زرد نشان می‌داد شاید در انتهای مسابقه بازیکنی نمی‌ماند که از او اخطار نگرفته باشد. به هر شکل او روند برگزاری بازی و داوری آن را به خوبی مدیریت کرد و اشتباه خاصی در کارش ندیدم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر