1

داعش‌راشکست می‌دهیم+تصاویر

  • کد خبر : 155692
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸

درحالی که فعالیت‌های تروریست‌های داعش به دیگر کشور‌ها از قبیل لیبی هم کشیده شده وزر دفاع جدید آمریکا مدعی شد داعش در ‌‌نهایت شکست خواهد خورد.

به گزارش ابنا، «اشتون کار‌تر» وزیر دفاع آمریکا در سفر خود به کویت با امیر این کشور و رهبران نظامی و سیاسی آمریکا دیدار و تاکید کرد: داعش خطری برای تمامی منطقه است اما ما در ‌‌نهایت داعش را شکست خواهیم داد.

‌وزیر دفاع جدید آمریکا در سفر به کویت با «صباح الاحمد الجابر الصباح»، امیر این کشور دیدار و در خصوص ادامه همکاری‌های امنیتی مشترک میان دو کشور و تقویت روابط دو جانبه میان آمریکا و کویت بحث و تبادل نظر کرد.

وی همچنین شراکت استراتژیک میان آمریکا و کویت و حمایت این کشور از همکاری مشترک را ستود. دو طرف در خصوص راه ‌های مقابله با داعش و آمادگی کویت برای تقویت عملیات نظامی ائتلاف بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار «خالد الجراح الصباح»، وزیر دفاع کویت و سفیر آمریکا در کویت نیز حضور داشتند.

اشتون کار‌تر همچنین از آمادگی کویت برای میزبانی از نیروهای آمریکایی و نیروهای ائتلاف استقبال و اعلام کرد که داعش در ‌‌نهایت شکست خواهد خورد و هیچ تردیدی در خصوص این مساله وجود ندارد.

کار‌تر تصریح کرد: در خصوص اینکه ما از چه ابزاری برای تکمیل اقدامات خود جهت شکست داعش استفاده می‌کنیم، باید بگویم به کارگیری نیرو‌هایمان باید ضروری و کارآمد باشد.

وی در نشستی با رهبران نظامی و سیاسی آمریکایی در پایگاه «عریفجان» در کویت گفت: جنگ علیه داعش به روش درست خود پیش می‌رود.

کار‌تر اشاره‌ای به احتمال تغییر فراگیر در استراتژی آمریکا برای جنگ با تروریست‌ها نکرد.

وی گفت: امکان شکست داعش وجود دارد و در هر صورت این مساله رخ می‌دهد. حملات هوایی ائتلاف در عراق به روش درست خود پیش می‌رود. باید استراتژی ائتلاف برای مقابله با داعش از طریق ایجاد ابزارهای ارتباطی و ارائه حمایت بیشتر صورت بگیرد. چرا که داعش تنها خطر برای عراق و سوریه نیست بلکه خطری علیه تمامی منطقه است.

اظهارات وزیر دفاع آمریکا درباره شکست نهایی داعش در حالی مطرح شده که با وجود گذشت بیش از ۷ ماه از زمان تشکیل ائتلاف به رهبری واشنگتن برای مقابله با داعش، حملات هوایی این ائتلاف و به ویژه آمریکا نه تنها سبب شکست داعش نشده بلکه فعالیت‌های تروریست‌ها به دیگر کشور‌ها از قبیل لیبی هم کشیده شده است.

بارها گزارشاتی مبنی بر کمک تسلیحاتی هواپیماهای جنگی متعلق به ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا به گروه تروریستی داعش منتشر شده است که جنگنده‌های ائتلاف در مناطق تحت تصرف داعش در کمکهای تسلیحاتی پایین انداختند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=155692

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر