1

محرومیت دو سرمربی و دو باشگاه

  • کد خبر : 155694
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹

طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرمربیان تیم‌های دسته اول نساجی مازندران و نیروی زمینی تهران از همراهی تیم‌های خود محروم شدند.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم نیروی زمینی و مس کرمان روز ۱۸ بهمن‌ماه در تهران برگزار شد. در آن بازی علی روزبهانی، سرمربی و یونس بکشی تدارکات تیم نیروی زمینی تهران به دلیل اهانت، فحاشی به داور، ورود غیر قانونی به زمین مسابقه و ایجاد وقفه در روند مسابقه از سوی کمیته انضباطی هر کدام به مدت دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و مبلغ ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

همچنین تیم نیروی زمینی تهران به دلیل حمله فرد ناشناس به رختکن داوران و پرتاب سنگ و شکستن شیشه اتاق به تذکر کتبی و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ضمن اینکه نادر دست‌نشان، سرمربی تیم نساجی مازندران در جریان بازی این تیم با فچرسپاسی شیراز در روز ۱۸ بهمن‌ماه، تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری و ایجاد تشنج و درگیری بین اعضای دو تیم صورت گرفت. وی طبق بند دو ماده ۶۷ به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و مبلغ ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

از سوی دیگر محمود دهقان، تدارکات تیم فجر شهید سپاسی و فرامرز اضطراری، مربی تیم نساجی مازندران نیز به دلیل درگیری و رفتار زننده که منجر به اخراجشان شد، طبق ماده ۶۵ آئین‌نامه انضباطی هر کدام به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم شدند. هر یک از نفرات فوق نیز باید مبلغ ۳ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کنند.

ضمن اینکه تیم فجرسپاسی شیراز نیز به دلیل فحاشی تماشاگرانش نسبت به تیم مقابل با جریمه ۲۰ میلیونی از سوی کمیته انضباطی مواجه شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=155694

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر