1

مدل جدید هوندا معرفی شد + تصاویر

  • کد خبر : 156848
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸

هوندا بالاخره نسخه نهایی سیویک تایپ R را که مدل کانسپت آن سال گذشته رونمایی شد، در هشتادوپنجمین دوره نمایشگاه خودرویی ژنو ۲۰۱۵ معرفی کرد.

به گزارش مشرق، طراحی ظاهری هوندا سیویک تایپ R در یک سال گذشته نسبت به طرح کانسپت معرفی شده تغییرات ریز و درشتی را تجربه کرده است.

چراغ های جلو به همان شکل قبل، اما با الگوی های داخلی متفاوت و مه شکن های نواری شکل طرح کانسپت هم به صورت چراغ های گردی در ورودی های هوای اطراف سپر اجرا شده اند.

در عقب خودرو هم چراغ های کشیده نواری شکل بر روی درب صندوق عقب و ادامه یافته بر روی بدنه و باله بزرگ عقب در طرح کانسپت تبدیل به یک چراغ دو تکه ساده LED شده است و دیفیوزر و خروجی های اگزوز هم با اصلاحاتی کوچک به طور مجدد طراحی شده و در نسخه نهایی هوندا سیویک تایپ R اجرا شده اند.

دیگر قسمت های خودرو هم برای اجرایی شدن طرح کانسپت سیویک به نوبه خود تغییراتی را تجربه کرده اند.

در زیر کاپوت خودرو نیز هوندا به طور قطعی یک پیشرانه ۲ لیتری موسوم به «TURBO VTEC» را نصب کرده که در دور موتور ۶۵۰۰ دور بر دقیقه توان تولید ۳۱۰ اسب بخار قدرت و در دور ۲۵۰۰ دور بر دقیقه هم حداکثر توانایی تولید ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد که برای رساندن شتاب صفر تا صد خودرو به ۵٫۷ ثانیه و حداکثر سرعت آن به ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت می تواند کافی باشد.

از دیگر ویژگی های خودرو همچنین می توان به رینگ های ۱۹ اینچی آلیاژی بسیار سبک وزن با سایز لاستیک ۳۵/۲۳۵، ترمزهای قدرتمند برمبو دیسکی ۳۵۰ میلی متری کالیپراسون شده با چهار پیستون و همچنین چراغ های اتوماتیک، سنسور باران و… اشاره کرد.(خودروبانک)

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=156848

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر