1

جمع شدن بساط تندروها با تدبیر دولت و توافق هسته‌ای

  • کد خبر : 157060
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶

انسان برای کارهای غیراخلاقی و غیر قانونی خود توجیح را خلق کرده است تا بتواند سرپوشی برای کارهایش باشد، افرادی که به فرزند شهید مطهری هتاکی کرده اند بدانند که به زودی بساطشان جمع خواهد شد.

کمال الدین پیرموذن: در خصوص حمله اراذل و اوباش به علی مطهری باید گفت که متاسفانه علی رغم انتظارها و بیانات رهبر فرزانه نظام، شاهد این اقدامات فرا قانونی و غیر شرعی هستیم. علی رغم هشدار رهبری پس از حادثه حمله به رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در قم که تاکید فرمودند این کارهای فراقانونی را انجام ندهید و علی رغم آنکه پیغمبر اسلام تاکید فرموند که افراطی ها بهره ای از اسلام نبرده اند اما کماکان خشونت طلبان، هتاکان با اقدامات خودسرانه خود جبهه رحمانی اسلام و نورای انقلاب را مشوش می کنند و مستحضر هستید که نماینده مجلس بر اساس قانون اساسی اختیاراتی تعریف شده است که می تواند در تمامی مسائل روز نظر بدهد و آزادانه صحبت کند.

سلب اختیار از یک نماینده یعنی سلب اختیار از ملت و کسی نمیتواند این حق را از نماینده مردم بگیرد. برخی ها استمرار قدرتشان در اقتدارگرایی، خشونت گرایی، افراط گرایی و اقدامات رادیکالی است و ظاهرا به دنبال گرفتن انرژی دولت، برای مقابله با تعامل سازنده و مثبت ایران با دنیا هستند و مطمئنا که با توافق ایران با غرب، بساط خودسرانه آنها جمع خواهد شد.

برای اینکه بساط قدرتشان بسته نشود کورکورانه اقداماتی را انجام می دهند؛ چرا که عنوان کرده بودند که صاحب منسبانی، دست های پنهانی و افراد با قدرتی بودند که این افراد را برای حمله به علی مطهری اجیر کرده اند.

در یک کلام باید گفت که بساط افراطی گری با توفیق دولت و سازش با دنیا در حال جمع شدن است. برخی که جامعه ی چندصدایی را نمی‌پسندند اینگونه اقدامات را بستر سازی می‌کنند تا صدای مخالفانشان را نشوند ومشکلاتی را ایجاد کنند که به نظر من با توفیق دولت بساطشان جمع خواهد شد. امروز نیز حدود ۱۱۰ نماینده مجلس از صاحب منصبان خواستیم که با هتاکان و حرمت شکنان شهید مطهری و فرزندش برخورد کنند و نتیجه را برای مجلس ارائه دهند.

طبعتا عده ای حمله به دکتر مطهری را توجیح میکنند، انسان توضیح و توجیح را خلق کرده است، این اقدام هیچ توجیهی ندارد و این امر خلاف شرع و اخلاق و قانون است و هیچ توضیحی ندارد، نماینده آزاد است تا بتواند نظرات خود را بگوید؛ “استقلال آزادی جمهوری اسلامی” شعار انقلاب ایران است و آنانکه اینگونه رفتارهای ناهنجار را توجیح می‌کنند بدانند  که در آینده ای نزدیک بساط قدرتشان داره جمع خواهد شد.

اینگونه رفتارهای ناهنجار انقلاب را تحت تاثیر قرار خواهد داد،حقیقت و حقانیت نظام جمهوری اسلامی این روزها با تعامل عزت خواهی که با دنیا داریم بر همه مشخص شده و هیچ کس نمیتواند مهم بودن نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرد و کسانی که این اقدامات را می‌کنند از ولایت فقیه عبور کرده اند و خون شهدا را پایمال می کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=157060

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر