3

اسکوچیچ: از فردای خودم بی‌خبرم و پیش‌بینی نمی‌کنم

  • کد خبر : 158150
  • ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پیش‌بینی کردن درست نیست و ما در بازی فردا به دنبال سه امتیاز هستیم، هر چند من از فردایم بی‌خبرم.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: فردا بازی مهمی داریم، ولی احمد آل‌نعمه به دیدار فردا نخواهد رسید و چند بازیکن دیگر ما هم هستند که در نبود آنها مشکلاتی داریم، ولی سعی می‌کنیم تا فردا ترکیب تیم‌مان را مشخص کنیم.

وی افزود: با وجود چنین شرایطی که در پیش است، مشکل خاصی نخواهیم داشت و در این هفته‌های اخیر به این مشکلات و شرایط عادت کرده‌ایم، اما به بازیکنانم گفته‌ام که هر بازیکنی که به زمین می‌رود باید برای برد تلاش کند.

اسکوچیچ با اشاره به اهمیت بازی تیمش مقابل استقلال گفت: بازی مقابل استقلال برای بازیکنان جوان ما مهم است و قطعاً این مسائل می‌تواند در روند تیم ما تأثیرگذار باشد.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به صحبت‌هایی که امیر قلعه‌نویی در نشست خبری خود داشته و از وی تعریف و تمجید کرده بود، گفت: از قلعه‌نویی تشکر می‌کنم، ولی ما از ابتدای امسال دچار مشکلات بودیم و در بعضی از بازی‌ها دچار کمبود بازیکن هم بودیم. ما می‌توانستیم دو شرایط را تجربه کنیم که یکی این بود که بهتر از وضعیت فعلی باشیم و یا اینکه حتی ممکن بود به خاطر مشکلاتی که داشتیم، در شرایط بدتری قرار می‌گرفتیم.

سرمربی فولاد تأکید کرد: ما این مشکلات را قبول کرده‌ایم و سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را از بازی‌ها بگیریم.

خبرنگاری گفت: آیا پیش‌بینی شما از بازی فردا برد فولاد است؟ که اسکوچیچ پاسخ داد: من با پیش‌بینی موافق نیستم و آن چیزی که در ابتدای فصل با آن روبه‌رو شدم این بود که روی تک‌تک بازی‌ها تمرکز کنیم. اگر قرار بود از فردای خود باخبر باشم، هر روز یا باید خوشحال بودم یا ناراحت، اما شرایط عادی اینگونه است که از فردای خود باخبر نیستم. از بازیکنان و تماشاگران تیمم هم خواسته‌ام که با تمام وجود در مقابل حریفان بازی کنند.

فارس/وی در خصوص حضور جماعتی در پست غیرتخصصی گفت: ما بیش از هر تیم دیگری در بازی‌های امسال ریسک کرده‌ایم و با تغییراتی که در ترکیب تیم‌مان ایجاد کردیم به دنبال حفظ تعادل بودیم.

اسکوچیچ در پایان در خصوص حضور یوسف وکیا در تیم ملی امید گفت: از اینکه او یک بازیکن ملی‌پوش در تیم ما محسوب می‌شود خوشحالم، اما او دچار مصدومیتی جزئی شده و امیدوار هستم که به بازی فردا برسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=158150

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر