1

پیوس: نگرانم پرسپولیس به دسته یک برود!

  • کد خبر : 158400
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۷:۳۸

فرشاد پیوس مهاجم پرسپولیس دلیل شرایط بد این تیم را بی‌ثباتی در مدیریت باشگاه می‌داند.

فرشاد پیوس شماره ۱۷ سالهای نه چندان دور پرسپولیس از روند این روزهای پرسپولیس ناراحت است و نگران سقوط این تیم به دسته یک است. او در این مورد می‌گوید: «شرایط این روزهای پرسپولیس بحرانی است، به نظر من مهم‌ترین دلیل این شرایط بی‌ثباتی در مدیریت باشگاه است. کجای دنیا یک باشگاه کمتر از یک سال ۶ مدیر عوض می‌کند؟ وقتی باشگاه مدیر نداشته باشد بازیکنان ساز خود را می‌زنند و برای تیم حاشیه سازی می‌کنند. بازیکنان پرسپولیس هیچ انگیزه‌ای ندارند. این تیم از لحاظ روحی و روانی مریض است.»

پیوس درباره نقش وزارت ورزش در شرایط فعلی پرسپولیس هم حرف می‌زند و می‌گوید: «وزارت ورزش نگاهی به پرسپولیس ندارد و هیچ کمکی به این تیم نمی‌کند. بازیکنان پولی دریافت نکرده‌اند. پرسپولیس مشکل اسپانسر دارد و باید وزارت به تیم کمک کند. با این شرایط احتمال سقوط این تیم به لیگ دسته اول وجود دارد.»

او همچنین درباره ضعیف بودن بازیکنان پرسپولیس هم می‌گوید: «ازیکنان برای تیم ارزشی قائل نیستند. پیراهن تیم برای بعضی از بازیکنان گشاد است. به نظر من به جز بنگر، محمد نوری و عالیشاه که با غیرت بازی می‌کنند بقیه بازیکنان انگیزه‌ای برای بازی کردن ندارند. بازیکنان باید بدانند در بهترین تیم ایران بازی می‌کنند. شما اگر به بازی دیروز دقت کنید می‌بینید بازیکنان بیشتر از سه پاس به هم ندادند. در فصل گذشته چه بازیکنانی در این تیم بودند و حالا چه بازیکنانی در این تیم بازی می‌کنند. خلعتبری و عباس‌زاده که جزو بهترین بازیکنان تیم بودند در حال حاضر در تیم نیستند و جای آن‌ها کسانی آمده‌اند که در حد و اندازه تیم سوم پرسپولیس هم نیستند.»

از او درباره بی‌انضباطی سوشا مکانی در اردوی این تیم و اخراجش توسط درخشان سوال کردیم که پیوس این واکنش را نشان داد: «سوشا دروازه‌بان خوبی است و سال گذشته فصل خوبی را در فولاد گذراند ولی نمی‌دانم این فصل چرا ضعیف شده است. وقتی بین او و نیلسون، سرمربی تیم او را انتخاب کرده است باید با روحیه بالا بازی کند. به نظر من در انتخاب بین سوشا و نیلسون درخشان اشتباه کرد. درخشان مشاوران خوبی در کنار خود ندارد. کنار گذاشتن نیلسون از تیم بزرگ‌ترین اشتباه او بود. درخشان در مدیریت بازیکنان ضعیف عمل کرد. او اگر با بازیکنانی که حاشیه سازی کردند برخورد می‌کرد این اتفاق‌ها رخ نمی‌داد. یک بازیکن در این فصل به دفعات برای تیم حاشیه درست کرد، از تیم اخراج شد ولی دوباره به تیم برگشت. با این سیاستی که درخشان و مدیریت باشگاه در پیش گرفته شرایط بهتر از این نمی‌شود. بازیکنان به حدی رسیده‌اند که فکر می‌کنند پرسپولیس به آن‌ها نیاز دارد اما در زمان ما این بازیکن بود که به بازی در پرسپولیس احتیاج داشت.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=158400

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر