1

اتفاق زشت در رختکن استقلال!

  • کد خبر : 158531
  • ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

منابع خبری در این تیم فاش کردند که پس از انتقاد سرمربی استقلال از بازیکنان، شاهرخ بیانی هم رو به آرش برهانی جمله‌ای را به زبان آورد که این بازیکن را برآشفت. کادر فنی استقلال توقع داشت برهانی پس از ورود به زمین در بازی فولاد، بدرخشد.

او اما به دلیل شرایط روحی‌‌اش نتوانست بازی خوبی انجام دهد. پس از انتقادهای سرمربی استقلال از او، شاهرخ بیانی هم به انتقاد از این بازیکن پرداخت تا پس از بیان یک جمله عجیب، جر و بحث شدیدی بین آنها رخ دهد.

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که صدای این دو در رختکن استقلال بالا رفت و چه بسا اطرافیان نبودند، کارشان به درگیری فیزیکی هم می‌کشید. با دخالت بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی بود که کار آنها به درگیری فیزیکی نکشید و پس از دقایقی آرام شدند.

برهانی معتقد است سرمربی باید از او انتقاد کند و بیانی نباید مقابل بازیکنان به او توهین می‌کرد. برهانی این روزها شرایط خوبی ندارد، به ویژه پس از حمایت‌هایی که از جواد نکونام انجام داد. برهانی و نکونام سال‌ها در پاس همبازی بودند و از دوستان بسیار نزدیک هم به حساب می‌آیند. مهاجم استقلال البته ترجیح داده در اختلاف‌های این بازیکن و سرمربی ورود نکند.

خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=158531

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر