1

افشاگری بازیکن لیگ برتری علیه کی روش؛ گفتند ۴۰ میلیون بده تا به تیم ملی دعوت شوی

  • کد خبر : 158539
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۶:۴۲

یکی از بازیکنان فولاد در پایان بازی هنگامی که با کادر فنی استقلال خوش‌وبش می‌کرده گفته اگر ما هم پول می‌دادیم الان ملی‌پوش بودیم.

این روزها بحث دلالی کارلوس کی‌روش بنا به آنچه خودش به عنوان گلایه به عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفته و اعلام کرده از این اتهام شاکی است، حرف و حدیث‌های فراوانی به راه انداخته به طوری که خیلی‌ها لیست‌های مرد پرتغالی را شبهه‌برانگیز می‌دانند.

 در همین راستا از حاشیه دیدار فولاد و استقلال خبر رسیده که یکی از بازیکنان فولاد در پایان بازی هنگامی که با کادر فنی استقلال خوش‌وبش می‌کرده گفته اگر ما هم پول می‌دادیم الان ملی‌پوش بودیم…

 وقتی این جمله بازیکن فولاد به گوش اعضای کادر فنی استقلال می‌رسد آنها با تعجب پیگیر ماجرا می‌شوند و این بازیکن صحبت‌هایش را اینگونه ادامه می‌دهد که یک عضو کادر فنی تیم‌ملی به او پیشنهاد داده اگر می‌خواهد جزو لیست ملی‌پوشان در دو بازی دوستانه تیم‌ملی باشد ۴۰ میلیون تومان باید بپردازد تا دعوت شود که این بازیکن گفته خبر می‌دهم.

 جام/این شنیده‌ در حالی به دست خبرنگار ما رسید که راست و دروغ آن بر عهده راوی این ماجراست. در همین زمینه شنیده می‌شود ماجرا به گوش فدراسیون فوتبال رسیده و قرار است به زودی این بازیکن به کمیته اخلاق احضار شود تا علیه مربی تیم‌ملی شهادت بدهد…

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=158539

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر