3

آکادمی فوتبال باشگاه تراکتورسازی افتتاح شد.

  • کد خبر : 15870
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۳

پایگاه افق  به نقل از روابط عمومی این باشگاه، از نیمه دوم مرداد ماه مقدمات تشکیل آکادمی فوتبال و برنامه ریزی و تهیه امکانات آغاز شد و از ۱ شهریور ماه نیز رسما ثبت نام کلاسها شروع شد و آکادمی فعالیت خود را به صورت رسمی شروع کرد. تا کنون ۱۲۰ نفر برای کلاسهای تخصصی […]

پایگاه افق  به نقل از روابط عمومی این باشگاه، از نیمه دوم مرداد ماه مقدمات تشکیل آکادمی فوتبال و برنامه ریزی و تهیه امکانات آغاز شد و از ۱ شهریور ماه نیز رسما ثبت نام کلاسها شروع شد و آکادمی فعالیت خود را به صورت رسمی شروع کرد.

تا کنون ۱۲۰ نفر برای کلاسهای تخصصی در رده‌های مختلف سنی از ۸ تا ۱۸ سال ثبت نام کرده‌اند که روز ۸ مهر مراسم افتتاح آکادمی برگزار شد و برنامه آکادمی فوتبال باشگاه تراکتورسازی از دیروز آغاز شد.

کلاسها به صورت منسجم و منضبط و با مسائل علمی – آموزشی روز مثل مدرسه و در زمان غیر درسی دانش‌آموزان برگزار خواهد شد و ثبت نام کلاسها در حال حاضر نیز وجود دارد.

همچنین در طول برنامه‌های این آکادمی استعدادیابی و تست‌گیری نیز انجام خواهد گرفت تا بازیکنان مستعد جذب تیم‌های الف، ب و ث پایه شوند.

آکادمی فوتبال باشگاه تراکتورسازی اولین آکادمی در ایران است که منطبق بر دستورات کنفدراسیون فوتبال آسیا شروع به کار می‌کند.

برای دانش آموزانی که مدارس آنها در شیفت عصر برگزار می‌شود کلاسهایی برای صبح در نظر گرفته شده است و ترم اول کلاسها تا ۱۰ دی ماه ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر