3

انتقاد غیرمنتظره عضو هیات مدیره استقلال از پرویز مظلومی

  • کد خبر : 15946
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۱

انتقاد غیرمنتظره عضو هیات مدیره استقلال پس از شکست این تیم مقابل ملوان بندر انزلی به عملکرد پرویز مظلومی با واکنش مدیرعامل این باشگاه در جلسه هیات مدیره رو به رو شد به گونه‌ای که فتح الله زاده به بهانه حمایت از سرمربی استقلال در جلسه هیات مدیره از اعضا خواست به حیطه مسائل فنی […]

انتقاد غیرمنتظره عضو هیات مدیره استقلال پس از شکست این تیم مقابل ملوان بندر انزلی به عملکرد پرویز مظلومی با واکنش مدیرعامل این باشگاه در جلسه هیات مدیره رو به رو شد به گونه‌ای که فتح الله زاده به بهانه حمایت از سرمربی استقلال در جلسه هیات مدیره از اعضا خواست به حیطه مسائل فنی ورود پیدا نکنند تا کادر فنی این تیم بتواند در آرامش کامل به فعالیت خود بپردازد.

فتح الله زاده برای آن که حمایت خود از سرمربی استقلال را به شکل علنی بروز دهد، در برنامه تلویزیونی نود وقتی با عادل فردوسی‌پور گفت و گو می‌کرد با به کار بردن جملاتی از سرمربی تیم فوتبال استقلال حمایت کرد و کنایه‌ای به عضو پیشکوست استقلال زد که نباید در امور فنی تیم دخالت کند.

با پخش سخنان فتح الله زاده انتظار می‌رفت اعضای هیات مدیره از این پس در مسائل فنی باشگاه ورود پیدا نکنند و انرژی خود را در جهت حل مسائل مدیریتی به کار بگیرند اما اظهارنظر مجدد حسین فرزامی در خصوص مصاحبه یکی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال نشان داد عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بدون توجه به توصیه مدیرعامل باشگاه قصد دارد در جزیی‌ترین مسائل استقلال ورود پیدا کند تا به این شکل در امور فنی هم ایفای نقش کند.

حسین فرازمی در واکنش به مصاحبه انتقادی مدافع تیم فوتبال استقلال که از عملکرد هیات مدیره به شدت انتقاد کرده بود، در مصاحبه‌ای اعلام کرد:« ما که دخالتی در کار کسی نکردیم. با این نتیجه درخشانی که گرفتند، چطور واکنش نشان می‌دهند؟ اصلا عمران‌زاده چه کسی هست که واکنش نشان دهد؟ عمران زاده می‌داند در زمین چه اشتباهی داشته. مردم چشم و گوش دارند و می‌توانند قضاوت کنند. نیازی به حرف زدن ما نیست. هیچ گونه دخالتی تا به حال نکردیم. در شان ما نیست که با یک بازیکن دهن به دهن شویم. کار ما اجرایی است و بازیکن کار بدنی انجام می‌دهد.»

اما دامنه انتقادات عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به گلایه از بازیکن تیم فوتبال این باشگاه ختم نشد،چون وی در ادامه سخنان تند خود با جملاتی فتح الله زاده را نیز مورد خطاب قرار داد و در این خصوص گفت:« نه برای برد آنها به تمرین رفتیم و نه باخت. وقتی تیم ۴ گل می خورد باید مدیرعامل پاسخگو باشد.»

انتشار مصاحبه متفاوت عضو هیات مدیره استقلال در خصوص مسائل فنی بازتاب زیادی در رسانه‌های خبری داشت،کارشناسان و هواداران تیم فوتبال استقلال با مقایسه سخنان فتح الله زاده در برنامه نود و مرور مصاحبه عصر امروز حسین فرازمی متوجه این حقیقت شدند که اختلاف نظر میان اعضای هیات مدیره استقلال به شدت وجود دارد که درصورت کسب ناکامی‌ احتمالی استقلال در بازی‌های بعدی این مساله می‌تواند سرنوشت کادر فنی را با خطر جدی رو به رو کند. مدیرعامل استقلال پس از این موضع‌گیری عضو هیات مدیره استقلال واکنش خاصی نشان نداد اما مصاحبه منصور پورحیدری سرپرست تیم فوتبال استقلال با یک سایت خبری نشان داد آنها از اتفاقات اخیر به ویژه اظهارنظر حسین فرزامی به هیچ وجه راضی نیستند.

سرپرست استقلال که خود روزی عضویت در هیات مدیره استقلال را تجربه کرده بود، در واکنش به سخنان فرزامی اعلام کرد:«صحیح نیست که وقتی اعضای هیات مدیره سرتمرین نیستند و از مسائل آگاهی ندارند، وارد جزئیات فنی شوند و بگویند فلانی اگر بازی می کرد خوب بود و فلانی بازی کرد، بد.»

سخنان پورحیدری هرچند در قالب یک مصاحبه معمولی روی خروجی یکی از سایت‌های خبری منتشر شد اما آن دسته از کسانی که از روابط ایده آل پورحیدری با فتح الله زاده و پرویز مظلومی خبردار بودند مدعی شدند این موضع‌گیری نشان می‌دهد حامیان مظلومی با رفتار فرزامی زیاد موافق نیستند بلکه رفتار این عضو هیات مدیره را در جهت خلاف سیاست‌های باشگاه می‌دانند.

با مشاهده رفتارهای اخیر مدیران باشگاه استقلال به ویژه دبیر هیات مدیره این باشگاه و اختلاف نظر جدی بین اعضای کادر فنی و حسین فرزامی به نظر می‌رسد اگر شرایط به همین شکل پیش برود چالشی جدی و بزرگ پیش روی استقلال و مظلومی است چرا که عضو هیات مدیره استقلال بیشتر از آن که به فکر حل مشکلات باشگاه باشند به انتقاد از سیستم مدیریتی و فنی باشگاه فکر می‌کند و این رفتار می‌تواند در نوع نگاه دیگران هم تاثیرگذار باشد/v[h

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر