7

فروش ۶۰ هزار بلیت برای بازی تراکتورسازی و نفت

  • کد خبر : 160970
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی از فروش ۶۰ هزار قطعه بلیت در بازی تراکتورسازی با نفت تهران خبر داد.

جواد ششگلانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بلیت فروشی بازی تیم‌های تراکتورسازی با نفت تهران استثنا به صورت کاغذی بوده و ساعت ۱۲ فردا آغاز می‌شود.
وی گفت: برای این بازی فروش ۶۰ هزار بلیت مصوب و منتشر شده است و تماشاگران می‌توانند از ساعت ۱۲ اقدام به تهیه بلیت کرده و وارد ورزشگاه شوند.
ششگلانی گفت: برای جشن قهرمانی دو جام از سوی سازمان لیگ تدارک دیده شده است و  هیچ تفاوتی با هم نداشته و یکی به تبریز و دیگری به تهران ارسال شده است.
رئیس هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی در مورد برنامه‌های آتی هیئت فوتبال تصریح کرد: به شدت به دنبال اقتصاد مقاومتی در ورزش و خصوصا در فوتبال بوده و در این مورد در حال همفکری با باشگاه‌های هستیم.

آتش بازی سازمان لیگ برای جشن پیروزی در تبریز

گزارش دیگری حاکی است، در اطلاعیه کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز درباره بازی حساس تراکتورسازی برابر نفت تهران برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر آمده است: تماشاگران به تدریج وارد ورزشگاه شوند تا در نزدیکی‌های آغاز بازی با تکمیل ظرفیت ورزشگاه شرمنده هواداران فهیم تیم نشویم.
کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز اطلاعیه ای در شش بند صادر کرده است که به شرح زیر است:
از هواداران تقاضا می‌شود از ساعت ۱۲ ظهر که بلیط فروشی آغاز می‌شود به تدریج وارد ورزشگاه شوند تا در نزدیکی‌های آغاز بازی با تکمیل ظرفیت ورزشگاه شرمنده هواداران فهیم تیم نشویم.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: حدالامکان از آوردن خودروی شخصی خودداری کرده و از اتوبوس‌هایی که در میادین اصلی شهر برای اعزام هواداران به استادیوم در نظر گرفته شده است استفاده کنند تا از ازدحام بیش از حد جلوگیری به عمل آید.
این اطلاعیه می‌افزاید: از آوردن هرگونه ترقه و اشیای محترقه برای جشن پیروزی خودداری کنند زیرا از طرف سازمان لیگ آتش بازی کاملی برای این بازی در نظر گرفته شده است.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: با یگان ویژه و با ماموران امنیتی و انتظامی و عوامل اجرایی کانون هواداران برای برقراری نظم و آرامش هر چه بیشتر همکاری لازم به عمل آورند تا در کمال آرامش مسابقه برگزار شود و هواداران فهیم تیم پس از اتمام مسابقه آرامش خود را بدون در نظر گرفتن نتیجه دیدار حفظ  کنند تا مشکلی برای دیگر هواداران تیم پیش نیاید.
کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز در ادامه این اطلاعیه خاطرنشان کرده است: با توجه به اتمام دیر هنگام بازی مواظب باشند در مسیر برگشت با توجه به تاریکی هوا خطری و حادثه‌ای در هنگام عبور از عرض اتوبان شهید کسایی متوجه خود و خانوادشان نشود .
این اطلاعیه در پایان اظهار داشته است: برای سرگرمی هواداران برنامه‌های متنوع فرهنگی شاد در نظر گرفته شده است که سه ساعت قبل از آغاز بازی آغاز می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=160970

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر