1

احکام بازی تراکتور را تا سه روز دیگر صادر می‌کنیم

  • کد خبر : 161422
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳

«درست نیست که بخواهیم پیش از صدور رأی حرفی بزنیم. باید صبر کنیم تا جلسات برگزار شود و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. امیدواریم شرایط به گونه‌ای شود که آرامش سکوهای‌مان هم مثل تعداد تماشاگران‌مان در آسیا زبان‌زد شود.»

 اسماعیل حسن‌زاده، معتقد است که کمیته انضباطی فصل خوبی را پشت سر گذاشته است. او که در گفتگوی خود با سایت رسمی فدراسیون فوتبال هم به این نکته تأکید داشته، حالا در گفتگو با بانک ورزش در همین رابطه توضیح می‌دهد: «کمیته انضباطی هم از نظر کمی فصل خوبی را داشته و هم از نظر کیفی. کیفیت پرونده‌ها نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده بود. چه در مسابقات لیگ برتر و چه دسته‌جات پایین‌تر. بنده و همکارانم تمام توان‌مان را گذاشته ایم تا هم دقت احکام بالا رود و هم نظارت مستقیم بر بازی‌ها وجود داشته باشد. مخصوصا در دو هفته پایانی نظارت دقیقی بر بازی‌ها داشته ایم و با دقت کامل آرای مربوطه را صادر می‌کنیم.»

او درباره احکامی که بعد از اتفاقات تبریز، در انتظار تراکتورسازان خواهد بود، این‌طور می‌گوید: «در دو، سه روز آینده تمامی اتفاقات بازی‌های هفته سی‌ام را مورد بررسی قرار می‌دهیم و احکام متناسب با آن‌ها را صادر می‌کنیم. احکام بازی تراکتورسازی هم همزمان با سایر بازی‌ها اعلام می‌شود. اگر تنبیهاتی برای افراد در نظر گرفته شود، قطعا در فصل آینده اعمال می‌شود.»

رییس کمیته انضباطی درباره اینکه پیش‌بینی‌اش از احکام صادر شده چگونه است، به بانک ورزش می‌گوید: «درست نیست که بخواهیم پیش از صدور رأی حرفی بزنیم. باید صبر کنیم تا جلسات برگزار شود و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. امیدواریم شرایط به گونه‌ای شود که آرامش سکوهای‌مان هم مثل تعداد تماشاگران‌مان در آسیا زبان‌زد شود.»

حسن‌زاده در پاسخ به این سوال که تفکیک وظایف بین کمیته انضباطی و کمیته اخلاق تا چه اندازه در بهبود عملکرد کمیته انضباطی دخیل بوده، توضیح می‌دهد: «قطعا کمیته اخلاق بی‌تأثیر نبوده. حالا ما فقط به نقض مقررات داخل بازی‌ها رسیدگی می‌کنیم و مسایلی که خارج از مسابقات به وقوع می‌پیوندند مثل تبانی و روابط نادرست در صلاحیت کاری کمیته اخلاق است. البته هنوز هم رسیدگی به مطالبات مالی بازیکنان از باشگاه ها در صلاحیت کاری کمیته انضباطی نیست اما همچنان به این موضوع رسیدگی می‌کنیم تا در این رابطه هم راه حلی اندیشیده شود.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161422

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]