3

میزان شانس گزینه های سرمربیگری استقلال برای تصاحب نیمکت را بدانید

  • کد خبر : 162123
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

گمانه زنی در خصوص انتخاب سرمربی استقلال به اوج رسیده و هر یک از اعضای هیات مدیره مجموعه آبی گزینه موردنظر خودش را شانس اول نیمکت آبی معرفی می کند و در این میان برخی مربیان هم به ترفندهای تبلیغاتی رو آورده اند!

 یکی می گوید علیرضا منصوریان سرمربی می شود، دیگری از انتخاب قطعی دراگان اسکوچیچ حرف می زند، نزدیکان امیر قلعه نویی ابقای او را قطعی می دانند، علی فتح الله زاده از برگشت مظلومی خبر می دهد، شایعه شده منصور پورحیدری گفته جواد زرینچه یا مجید نامجومطلق و البته برخی رسانه ها هم اسم فیروز کریمی، صمد مرفاوی، مهدی پاشازاده، داریوش یزدانی و محمد تقوی را مطرح می کنند اما به راستی واقعیت چیست؟ گزینه حقیقی استقلال کیست و گزینه تبلیغاتی کدام است؟!

 اگر می خواهید بدانید کدام مربی به نیمکت استقلال نزدیک تر است، حتما این مطلب را تا انتها بخوانید…

* علیرضا منصوریان (شانس سرمربیگری استقلال ۵۰ درصد)

گزینه شماره یک علیمنصور است که چه افشارزاده بماند و چه مدیر جدیدی جای او را بگیرد، استقلالی ها صبح روز سه شنبه با او مذاکره می کنند. اگر منصوریان بگوید بله کار تمام است.

* دراگان اسکوچیچ (۲۰ درصد)

اما اگر به هر دلیلی منصوریان به استقلال نیاید، به خصوص که صعود نفت به جمع ۴ تیم برتر آسیا حسابی او را وسوسه کرده است، استقلالی ها سراغ اسکوچیچی می روند که با فولاد قرارداد دارد. مدیر برنامه دراگان که از ماندن اسکوچیچ در فولاد سودی نمی برد، به دراگان گفته حالا که بودجه فولاد کاهش پیدا کرده و مدیران باشگاه استعفا کرده اند، تو هم این ماجرا را بهانه کن و از فولاد جدا شو!

* امیر قلعه نویی (۱۵ درصد)

نزدیکان امیر می گویند یکی از کسانی که حاضر است اسپانسر استقلال شود، گفته اگر با وزارت بر سر حضور در باشگاه به توافق برسد، شرط می کند قلعه نویی باید بماند.

* پرویز مظلومی (۱۰ درصد)

از علی فتح الله زاده نقل شده اگر دوستان نزدیک من استقلال را اجاره کنند، مدیرعامل می شوم و پرویز مظلومی را برمی گردانم و فرهاد مجیدی را هم به عنوان دستیار اول او به استقلال می آورم. مظلومی گزینه یکی دیگر از اعضای هیات مدیره استقلال هم هست.

* جواد زرینچه (۳ درصد)

گفته می شود منصور پورحیدری پیشنهاد کرده خودش رییس کمیته فنی استقلال باشد و جواد زرینچه که دستیار اول امیر بود، سرمربی شود.

* مجید نامجو مطلق (۲ درصد)

از آنجایی که احتمال دارد هیات مدیره جدید زیربار حکم دادن به دستیار سرمربی ناکام فصل چهاردهم نرود، در صورتی که کار دست منصورخان بیافتد، احتمال دارد نامجو را برای سرمربیگری زیرنظر کمیته فنی پیشنهاد کند.

* مهدی پاشازاده (بدون شانس)

اصلا صحبت سرمربیگری او مطرح نیست و فقط در مقطعی گفته شد اگر استقلال سرمربی آلمانی بیاورد، پاشا دسیتارش می شود.

* داریوش یزدانی (بدون شانس)

نام او هم مثل فرهاد مجیدی و مهدی پاشازاده فقط برای دستیاری مطرح شده بود. درست مثل علی لطیفی که گزینه دستیاری سرمربی خارجی است.

* محمد تقوی (بدون شانس)

ایرانی مقیم لندن هم قرار بود به تهران برگردد و دستیار اسکوچیچ یا قلعه نویی شود اما او می گوید فعلا شرایط بازگشت به ایران را ندارد و می خواهد مدرک پیشرفته مربیگری اش را بگیرد.

* فیروز کریمی (بدون شانس)

نام او فقط در حد شایعه مطرح است و طبیعی هم به نظر می رسد فیروز از راه افتادن این شایعه کیف کند اما کسی که استقلال را سیزدهم کرد، نمی تواند گزینه خوبی برای سرمربیگری باشد.

* صمد مرفاوی (بدون شانس)

بیش از آن که به شایعه شبیه باشد، به لطیفه شباهت دارد. شاید قرار است کسانی برای استقلال تصمیم بگیرند که نمی دانند مرفاوی پیکان را به لیگ آزادگان فرستاد و طی ۱۵ هفته سرمربیگری این تیم متمول که با منصور ابراهیم زاده در حاشیه امنیت بود، حتی یک برد هم کسب نکرد!

نام های خارجی هم فقط برای بازار گرمی است.

رادنیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=162123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر