1

آخرین وضعیت سلامت مهدی چمران

  • کد خبر : 162357
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳

رئیس شورای اسلامی شهر تهران که پیش از ظهر امروز به دلیل افت فشار خون به بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد منتقل شده بود همچنان در این بیمارستان بستری است.

مهدی چمران که پیش از ظهر امروز در مراسم بیست و ششمین سالگرد رحلت امام(ره) در مسجد انقلاب بجنورد سخنرانی می کرد به دلیل آنچه افت شدید فشار خون اعلام شد، بسخنرانی وی ناتمام و سریعا به بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد منتقل و تحت مراقبتهای ویژه قرار گرفت.

دکتر رقیه حاجی زاده پزشک معالج دکتر چمران در گفتگوی تلفنی با خبرنگار مهر افزود: دکتر چمران تنها به دلیل افت شدید فشار خون در این بیمارستان بستری است و انتقال ایشان به بخش سی سی یو نیز تنها به دلیل خلوت بودن این بخش نسبت به سایر بخش های بیمارستانی بوده است.

این پزشک متخصص قلب و عروق افزود: هم اکنون وضعیت عمومی دکتر چمران بسیار خوب است و جای هیچگونه نگرانی نیست.

وی تصریح کرد: دکتر چمران هیچگونه عارضه قلبی ندارد و فردا از بیمارستان مرخص خواهند شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تست های لازم و نوار قلبی از آقای چمران تهیه شده که بر اساس نظریه پزشک معالج ایشان، هیچگونه مشکلی مشاهده نشده است.

حجت الاسلام محمد علی سالاری گفت: انتقال دکتر چمران به بخش سی سی یوی بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد به معنای بروز ناراحتی قلبی نیست بلکه تنها به خاطر خلوت بودن و آرامشی که در این بخش حاکم بوده و زمینه ملاقات های ضروری نیز در این بخش بیش از سایر بخش ها فراهم است، ایشان به این بخش منتقل شده است.

وی تصریح کرد: دکتر چمران که قرار بود ساعت ۲.۵ عصر امروز(پنجشنبه) به تهران عزیمت کند، برنامه برگشت ایشان به پیش از ظهر فردا(جمعه) موکول شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=162357

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر