1

سیدجلال حسینی:برای خودم نمی‌گویم که پرسپولیس باید خوب بسته شود

  • کد خبر : 162404
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲

مدافع میانی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید هنوز هیچ کسی از پرسپولیس با او صحبت نکرده و این درحالی است که از رعایت عرف مالی حرف می‌زنند.

سید جلال حسینی در نشست خبری پیش از تمرین امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: اردوهای خوبی داشتیم و بچه‌ها تلاش لازم را می‌کنند و دوره جدید تمرینات هم تازه شروع شده که امیدواریم روند خوبی داشته باشیم. همه در حال تلاش هستند و کارلوس کی روش به تنهایی در مقابل مشکلات ایستاده است.

وی درباره اینکه برخی کارشناسان نسبت به میانگین سنی بالای مدافعان تیم ملی انتقاد دارند، گفت: کارشناسان صحبت  خودشان را انجام می‌دهند اما مهم‌ترین شخصی که می‌تواند در این خصوص تصمیم‌گیری کند کارلوس کی‌روش است. او اکنون در حال جوان کردن کل تیم است و برنامه خودش را پیش می‌برد. با توجه به شناختی که کی‌روش از تیم ملی و بازیکنان دارد برنامه‌ریزی درستی انجام داده و اکنون در همه پست‌ها بازیکنان جدیدی به تیم ملی آمده‌اند. کی‌روش یک مربی بزرگ است و باید به برنامه‌ریزی او احترام بگذاریم.

مدافع تیم ملی درباره اینکه آیا مشکل ممنوع‌الخروجی‌اش که مربوط به بحث مالیاتی او بود، حل شده یا نه، اظهار داشت: واقعا خواهشم از رسانه‌ها این است که به فوتبالیست‌ها کمک کنند و از آنها حمایت شود. شرایط به گونه‌ای پیش رفته که اکنون چند بازیکن تیم ملی مشکل سربازی دارند و هنوز این مشکل حل نشده است. سروش رفیعی که اکنون در تمرینات تیم ملی حضور دارد هر روز با استرس تمرین می‌کند چون ساعت ۷ صبح به دنبال حل مشکلش می‌رود و تا پایان وقت اداری تلاش می‌کند اما باز هم مشکلش حل نمی‌شود.

مدافع ملی پوش فوتبال ایران درباره صحبت‌های نژادفلاح مبنی بر اینکه عنوان کرده در صورت رعایت شرایط مالی پرسپولیس، حسینی به جمع سرخپوشان اضافه می‌شود، اظهار کرد: من هم به تازگی این صحبت‌ها را شنیدم. الان در تیم ملی هستم و خیلی دوست ندارم راجع به این مسائل صحبت کنم. دوست دارم با تمرکز کامل به تمریناتم در تیم ملی ادامه دهم. نژادفلاح مدیرعامل تیمی است که ۴۰ میلیون هوادار دارد، به همین دلیل او می‌خواهد که تیمش نتیجه بگیرد.

وی افزود: بروند و قراردادهای قبلی من را ببینند، من جزو ۲۰ بازیکنی بوده‌ام که قرارداد کمتری داشته‌ام. من دوست دارم تیمی که انتخاب می‌کنم قوی باشد، پرسپولیس سال گذشته بد بسته شد و دیدیم که مشکل داشت. من نباید درباره این موضوع صحبت کنم. اصلا کسی با من صحبت نکرده که من بخواهم عرف مالی را در نظر بگیرم.

حسینی درباره اینکه گفته می‌شود میانگین سنی مدافعان تیم ملی بالا رفته، تصریح کرد: کارشناسان صحبت می‌کنند ولی در نهایت این کی‌روش است که نظر می‌دهد. در حال حاضر می‌بینید که تیم ملی در کل تیم جوان شده‌ای است. طبق برنامه ریزی و بر اساس هدف‌گذاری سرمربی، تصمیمات گرفته می‌شود و اینگونه نیست که یک روز بگوییم چه کسی بیاید و چه کسی نیاید اما همه باید کمک کنیم و شرایط را پیش ببریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=162404

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر