2

واکنش سبک دست به انتخاب رضایی به عنوان مدیرعامل استقلال و تعیین سرمربی

  • کد خبر : 162860
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷

عضو هیات مدیره استقلال گفت: «ما کمیته فنی را تغییر نخواهیم داد چون آنها وقت گذاشته اند و برای سرمربی آینده استقلال تصمیم گیری می کنند.»

شاهرخ سبک دست در رابطه با آخرین وضعیت انتخاب اعضای جدید هیات مدیره اظهار داشت: «هنوز مشخص نیست که چه کسانی در ترکیب جدید هیات مدیره هستند. ما منتظر تصمیم وزارت ورزش هستیم تا همه چیز مشخص شود.»

وی همچنین درباره شایعه حضور شهاب جهانیان در هیات مدیره استقلال افزود: «من جهانیان را می شناسم. او سوابق زیاد و درخشانی دارد اما درباره اینکه او در هیات مدیره حضور دارد یا خیر، وزارت ورزش باید تصمیم بگیرد.»

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه گفته می شود امیدوار رضایی با توصیه هایی که به وی شده قرار است مدیرعامل استقلال شود، خاطرنشان کرد: «اینها شایعاتی است که برای ما می سازند. ابتدا باید هیات مدیره استقلال مشخص شود و سپس آنها مدیرعامل را مشخص کنند. نمی دانم چرا از الان یکسری می خواهند درباره انتخاب مدیرعامل گمانه زنی کنند.»

وی درباره انتخاب سرمربی و گزینه هایی که از قبل وجود داشت، گفت: «به زودی همان کمیته ای که تشکیل شده و گزینه هایی داشت، سرمربی را انتخاب خواهد کرد.»

سبک دست در رابطه با اینکه پورحیدری و معینی اگر در هیات مدیره آینده نباشند، چطور در انتخاب سرمربی دخیل هستند، عنوان کرد: «این ۲ نفر از پیشکسوتان باشگاه استقلال هستند. با این حال مطمئن باشید که باشگاه استقلال کمترین تحقیقات را به خودش می بیند. ما کمیته فنی را تغییر نخواهیم داد چون آنها وقت گذاشته اند و برای سرمربی آینده استقلال تصمیم گیری می کنند.»

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنید برای انتخاب سرمربی دیر شده است، گفت: «قطعا کمی دیر شده است اما مطمئن باشید که در کمترین فرصت ممکن کارهای باشگاه را جمع و جور می کنیم.»

وی در پایان در خصوص پلمب باشگاه استقلال افزود: «من هم این مساله را شنیدم. در جریان این مسائل نیستم اما مسئولان دیگر پیگیر حل این مشکل خواهند بود.»

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=162860

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]