1

وقتی کواچ مورد حمله قرار گرفت/ چند فرگوسن را نابود کرده‌ایم؟

  • کد خبر : 163473
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷

تیم ملی والیبال ایران در هشتمین بازی خود به با نتیجه‌ی سه بر صفر به پیروزی رسید تا کواچ از زیر فشار انتقادات خارج شود.

ایران که در ۴ بازی ابتدایی خود فقط یک امتیاز کسب کرده بود، مورد انتقاد مردم و رسانه ها قرار گرفت. کواچ در راس این انتقادات بود و اصلا بعید نبود اگر یکی از آن چهار بازی ابتدایی را در تهران واگذار می‌کرد مورد خشم هواداران واقع شود. اما حالا با ۴ برد پیاپی او دوباره محبوب شده و جایگاه خود را مستحکم کرده است. مربی بی‌دانش چهار بازی نخست از نظر منتقدان، حالا با دانش و کاربلد شده و می‌تواند به راه خود در کسب موفقیت ها ادامه دهد.

به گزارش بانک ورزش، آنچه می‌ماند تحت تاثیر قرار گرفتن هواداران و کم صبری آن‌ها در مقابل باخت است. سال ها پیش در انگلیس طرفداران تیم منچستر یونایتد به سرمربی این تیم اعتماد کردند و به باخت هایش خرده نگرفتند تا سالیان سال از جام گرفتن‌های تیم‌شان لذت ببرند. اما در ایران فضا متفاوت است، یحیی گل محمدی با یک باخت در فینال برای جلوگیری از انتقادات کنار گذاشته می‌شود تا در تیم ذوب آهن با اعتماد مسوولان بدرخشد و پرسپولیسی ها حسرت از دست دادنش را بخورند. علی منصوریان با وجود حمایت‌های بی دریغ هواداران می‌داند که اگر در استقلال نتواند موفق باشد به یک مهره سوخته بدل خواهد شد، پس نفت را برای تجربه بیشتر ترجیح می‌دهد.

در فوتبال ایران از این دست اتفاقات زیاد است و با محبوب شدن ورزش والیبال ممکن است این ویروس به آنجا هم منتقل شود. اما یک جا باید این بیماری را درمان کرد.

مثلا اگر پرویز مظلومی چند بازی را به عنوان سرمربی استقلال واگذار کرد نباید عرصه را چنان به او تنگ کرد که مجال تمرکز نداشته باشد یا اگر برانکو ایوانکویچ در نیم فصل اول نتوانست پرسپولیس را در کورس قهرمانی نگه دارد چاره‌اش اخراج نیست، چاره‌اش اعتمادی است که سعید آذری به یحیی گل محمدی کرد تا لیگ را با جام و سهمیه تمام کند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=163473

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر