1

درخواست عجیب تی‌تی‌ها از مدیرعامل تراکتورسازی

  • کد خبر : 163513
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴

هواداران تراکتورسازی این روزها دل خوشی از مدیرعامل تیم‌شان ندارند و معتقدند عباسی باید استعفا دهد تا یک مدیرعامل بومی جایگزین او شود.

به گزارش بانک ورزش، این بار دلایل هواداران پرشور تبریزی کمی عجیب به نظر می‌رسد. اینکه هنوز سرمربی این تیم انتخاب نشده ضعف مدیرعامل است اما اصرار به برگردادن تونی اولیویرا، آن هم با خواسته های عجیب مرد پرتغالی، منطقی نیست.
همان طور که پیش تر نوشتیم تونی اولیویرا درخواست ۸۰۰ هزار دلار داشت که بسیار بالاتر از قیمت واقعی اوست. مدیران تراکتورسازی نیز با این مبلغ موافقت کردند تا هواداران را راضی نگه دارند. عجیب اینکه تونی پس از موافقت مسوولان در شبکه‌های اجتماعی نوشت به خاطر هواداران به تبریز برخواهد گشت.
این توافق ۸۰۰ هزار دلاری و بعد استفاده از نام هواداران نشان می‌دهد این مرد پرتغالی به خوبی با جو حاکم بر تبریز آگاه است.
اما مشکل بازگشت تونی حالا مربوط به خانواده اوست. این مربی که از علاقه هواداران به خودش مطلع است، به مدیران تیم اعلام کرده باید با پسر او هم قراردادی ۸۰۰ میلیونی ببندند. یعنی مبلغی نزدیک به مبلغ درخواستی اشتیماچ از استقلال. که اتفاقا این مبلغ فراهم نشد و سرمربی کروات از آبی پوشان دور شد.
عباسی در حال حاضر زیر بار پرداخت این مبلغ نرفته اما به نظر می رسد با فشار هواداران، این خواسته عجیب تونی هم اجابت شود. مربی‌ای که تنها از تراکتورسازی پیشنهاد دارد و در صورت رد این پیشنهاد – مانند دوره قبل – خانه نشین می‌شود، با استفاده از علاقه هواداران به خود، این چنین مدیران تیم را تحت فشار می گذارد و هوادران هم جای حمایت از مدیران ایرانی، از این مربی حمایت می‌کنند تا او و پسرش بیش از سه میلیارد از بودجه تراکتور را به خود اختصاص دهند.
هواداران ایرانی چند سالی است خلاف باد حرکت می‌کنند و تصورشان این است که با این کار به تیم کمک خواهند کرد. مطمئنا هواداران تیم‌های اروپایی، در چنین مواردی پشت تیم‌شان ایستاده و اجازه سواستفاده های این چنینی را نخواهند داد. هواداران تراکتورسازی – بدون اینکه بدانند – شان تیم‎شان را مقابل تونی اولیویرا پایین می‌آورند و همین باعث درخواست‌های عجیب بعدی خواهد شد. مربی‌ای که نتایج چندان خوبی هم با این تیم کسب نکرده و با کلی سروصدا، نایب قهرمانی قلعه‌نویی را تکرار و مانند همیشه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چهارم شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=163513

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر